• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Amazona

En själslig kram till hela familjen och en extra till Tilleman-Lilleman

• Angelina Sky

Hej!

Tänker så mycket på er o lille Tille. När man läser din dagbok så förstår man att slutet är så nära...
    Hoppas att det blir lugnt o fidfullt o utan smärta för Tille.
    Ni ska veta att er lille son berör så många människor, hans öde berör mej mer än vad jag trodde var möjligt av en liten person som jag aldrig träffat.

Slumra sött Lille Tille o sov så gott!

Kram från hela familjen Collin!

Therese!

Förstår att du har det så jobbigt nu o jag tänker på dej! Tille fick den bästa mamman o det vet han!
    Sedan undrar jag om Tilles minnesbok, går den att beställa?

Kram på dej!

• Sessa82

Massa stora kramar från mig till den lilla kämpen Tille och även till hans föräldrar och syskon och även alla andra närstående...

Tänker på er ständigt... Kan inte släppa de och bara låta de passera...

Kollar in massa gånger varje dag....

Lilla Tille... Du släpper taget när du e redo, men var ej rädd... Jag vet att du kommer bli väl emottagen... Min älskade vän Malin är barnkär och möter dig där.... Det kan jag lova dig... Är rätt säker på att alla himlens änglar möter dig och kommer vagga dig till sömns varje kväll och roa dig dagarna i ända...
    Så lilla Tille.... Släpp taget när du e redo....

*kramar om hela familjen*

• Medium

HEJ Tille, Therese och övriga familjen!

Liksom för så många andra här så högg det till lite extra i mitt hjärta när jag läste dagboken i dag - vilken jobbig natt för er allihop. Hoppas dagen blir bättre!

Många kramar!

• Vips

Åh Therese, det gör ont i mig att höra hur natten varit.
    Hoppas ni får det bättre under dagen, och att Tille sover fint.
    Ha det så bra. Ni finns i mina tankar hela tiden.
    Kramar/Annika

• AnRe72

Tittar in flera gånger om dagen för att se hur ni har det! Det är en svår tid ni går igenom!
    Vi är många som tänker på er!

Nu ska jag ut och leka med mina småkillar innan det är dags för lunch.! Tittar in senare idag igen.

Rigtigt många kramar till en helt underbar familj

• Kalina
    Följer lille Tilles kamp och skickar styrka till hela familjen...ni finns i våra tankar...
    Lilla bus...mammas kärlek.
  • Therese6699

Hej, Lilleman ligger här nere bredvid mig och Nicklas och sover. Det är skönt att han inte är så orolig idag. Det tär ännu mer på oss än när han bara ligger och sover.

Vill i alla fall tacka för alla dikter. Lamagirl, helt underbar dikt. Jag var in på din hemsida också.

Även om jag inte kommenterar varje dikt så vill jag att ni ska veta att jag sparar varenda en. Det är ett rätt stort worddokument nu! Det ska vi dra ut och ha först på minnesstunden efter Tille sedan ska dom få ligga i hans minneskista. När vi någongång tycker att människor inte bryr sig ska vi ta upp och läsa allting som har skrivits på den här sidan.

Nu finns det bilder på boken och på pinsen under starka bilder i mitt bildgalleri.
    Gå in till "TillesPappaNicklas" så kan ni läsa mer där.

Kramar
    Therese

• solrosen74

Blåser i väg små lätta pussar med vinden,
    hoppas dom flyger hela vägen till din panna Vännen.

Mina tankar finns hos er.
    Mödrar håller sina barns händer för en tid, men deras hjärtan för evigt..."

Svar på tråden Tilles tråd