• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • akl

Från Moa och Max!!
    //mamma till 2 små troll
  • akl

Den var nog lite stor så jag fick inte med hela texten
    Nån annan som vet hur man gör?!

//mamma till 2 små troll
  • Filipen

Har suttit och stirrat på datorskärmen länge nu, men har inte kunnat komma på något vettigt att skriva, allt låter så "lite".
    Så.. vill bara säga att ni är en så otrolig familj som gör allt som ni kan för er lilla älsklings skull. Att säga till sin son att har får släppa taget - det måste vara det svåraste en förälder kan göra. Det ni är beundransvärt.

Snöflinge-mjuka kramisar
    Från
    Mia i Borås (där snön åter faller ner)

• Moa och Max

akl:
    Menar du min bild? Den ska vara så, tack snälla för att du la ut den åt mej (får tas bort ifalla att de måste)

• akl

Gör ett nytt försök!

//mamma till 2 små troll
  • Jonalv

Hur når vi Tillespappanicklas - tråden?

pappa jonalv

• akl

Vad bra att det var rätt, Moa och Max!

Väldigt fin bild och dikt !!!!

//mamma till 2 små troll
  • Envis som en mulåsna

Skickar mängder med styrke kramar till dig och din familj och hoppas eran tid med lille Tille blir den bästa som den någonsin kan bli.

Höggravid o skogstokig
  • mickel

Hej Therese med familj! Jag läste om lille Tille igår och blev så ledsen för er skull. Min som föddes med ett hjärtfel och oron över honom har varit svår och tuff. Ändå ha ni det så mycket värre. Jag skulle vilja säga något som får er att må bra, men vet att jag inte kan det. Jag tänker på er och önskar er allt gott här i världen.

Stor kram från J

• Fru J

Jag fick en dikt av min farmor innan hon lämnade den här världen. Har länge velat dela med mig av den men inte vetat om den passar. Men efter ha följt Tilles och hela hans underbara familjs kamp så vill jag nu göra det. Hoppas att ingen tar illa upp. Det jag vill med dikten är att Tille har berör oss alla här inne så otroligt mycket. Ingen kommer någonsin kunna glömma detta barn med de så fantastiskt blå och kloka ögon. Han kommer aldrig att dö. För han lever vidare i oss alla och genom oss alla. Den kunskap han delat med sig till omvärlden kommer aldrig att glömmas bort.

Om det inte finns någon morgondag för mig
    Säg till alla att jag älskar dem och att allt gammalt groll är glömt
    Om solen inte går upp på min himmel
    Lova att ni fortsätter att leva och njut av livet
    Om min morgondag inte kommer
    Tänk på att jag lever vidare i era hjärtan och hos alla människor som jag mött
    Mitt liv har inte slutat
    Det har bara börjat
    Inom er alla

En stor kram till Tille och hans underbara familj

Svar på tråden Tilles tråd