• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • grieli

Kära therese!

Ville bara höra hur det är med lilla Tille. Jag skänker stora kramar till dig och andreas för att visa att jag tänker på er också. Ni är hans föräldrar och ni behöver också en och annan kram. Hoppas ni stöttar och hjälper varandra i denna svåra stund.

Ha det bra! kram elin (malmö)

• astoria

Tille min vän kanske är det dags nu Hoppas att du slipper lida mer nu,& ni andra också.Kram / Veronica

*Livet ska vara som för en fjäril en sommardag*

• lilla lulle

kära familj ! vill bara skicka ett stöd till er å eran fina lilla kille. som när man ser hans fasta intensiva blick ser en gammal å vis själ som har kommit ner till jorden för att lära oss alla nånting , ta vara på er tid tillsammans och var lyckliga att just ni fick bli hans föräldrar. stoor kram

• Gilga

Blir så glad mitt i allt elände..så mycket pengar som strömmar in..För Tilleman,och alla andra EB-barn..tack alla som bidrar,ni är underbara människor
    Tusen tack till hela eran familj som gör det möjligt för alla att få dela detta med er

Timrå har tagit ett fint initiativ.*L*..fast det inte är mitt favoritlag

• månfare

Hej! Dikten som du HEMGÅRN skrev till Tille , det var bland det finaste jag läst .

• Snurran

Älskade lille Tilleman!! Jag har inte varit in här sen i går morse och det känns som en evighet. Jag har tänkt på dig och bett för dig!

Therese, det skär i mitt hjärta när jag läser dina två senste inlägg i dagboken. Jag kan inte föreställa mig den smärta du känner när du tittar ner på ditt älskade knyte och ser honom tyna bort med smärtor. Jag önskar jag kunde krama om dig och ge dig ännu mer styrka inför det oundvikliga,,,dagen då Tille får sina änglavingar.

Det finns så mycket jag vill säga men samtidigt finner jag inga ord.

Jag hoppas att ni kan hämta lite stryka från alla dessa inlägg i Tilletråden. Alla underbara dikter som folk skrivit, sånger till Tille och den fina stjärnan ni fått.

Tilleman,,,vi följer dig, tänker på dig och ber för dig. Och när du får dina änglavingar är det många som väntar på dig för att ta hand om dig.

Vad mycket fint du gjort
    Vad du lär oss att förstå
    Men tiden går så fort
    Nu är det dags att gå
    Hej då, vi ses, adjö, farväl
    Godnatt sov gott min vän
    Var glad som jag
    för varje dag
    Och jag vet att vi snart
    ses igen.

Massor av styrkekramar till hela familjen!! *kramar om*
    Hoppas ni får en bra dag!!

Och till dig kära Tille,,blir det som vanligt en "andetagspuss" på pannan.

• Mimmsi

Många varmar karmar från Mimmi och Helmer

• Tonia78

Therese det verkar som om det är nära nu.Usch jag gråter bara av tanken att Tille snart inte är bland oss längre.Men man vill ju inte heller att han ska lida mer.Det måste vara det värsta o se sitt barn lida så mycket.

• marrog

Hej! Följer Er kamp för lilla Tille med sorg i sinnet. För mig är ni otroliga förebilder, ert öde har berört mig så. Ta väl vara på varandra. / Marianne

• schanna

Här kommer en hel famn med kramar och tankar till värdelns stakaste och
    Finase familj!!!
    Tänker på er flera grr om dagen!
    Tille är så Fin!!!

Kram på er!!!

Svar på tråden Tilles tråd