• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Trossens mamma

Usch man blir verkligen ledsen då man läser ert sista dagboks inlägg. Hoppas Tilleman får sin vila snart. Han lider så.... vill ju inte att han ska gå bort samtidigt som vi ala vet att han nog gör det snart!

Skickar många tankar!

*Stolt mamma och Ålänning*
  • Desse

Hej Therese !!!!

Jag tänkte be dig om en liten tjänst. Jag vet att du skrivit upp det i gamla tråden men jag minns inte. Boken du har gjort med Tille verkar vara så otroligt fin!!! ( Men så är ju objektet utöver det vanliga !!! ) Vad hette sidan där man kan göra sådana böcker?? Du har ju inspererat mig lite faktiskt !!!
    Ha det bra !!!!!
    Kramar Desse

• fru bengtsson

Idag vet jag för första gången inte vad jag ska skriva...
    Jag vill bara omfamna er alla - Tille, mamma Therese, pappa Nicklas, Liam, Dea och alla som skriver i tråden. All denna kärlek som lyser här, allt engagemang, all sorg och samtidigt på något konstigt vis lättnad i tanken på det oundvikliga - helt fantastiskt!

Hemgårn: Så oroligt vackert du skriver!

Många varma kramar till ALLA!

• miamammsen

Hej Therese med familj... Blir ledsen att läsa att Tille förlorat glöden i ögonen, kanske är det dags för han snart.... Jag och min man önskar att han får somna stilla och tryggt i era famnar....
    Vi ska åka bort nu hela veckan och titta på bostad i Eskilstuna... Så jag kommer inte kunna vara inne och läsa hur det går för er... Hoppas att Tille slipper smärta och att ni under omständigheterna får en trevlig påsk....

Tänker på er varje dag/ flera gånger.... Månbga kramar från Mia med make och tre barn....

• Snurran

desse: det finns en sida som heter just Gör din egen bok.
    www.gordinegenbok.se

Jag vet inte om det är där Therese har gjort Tilleboken men jag tror det.

• Snurran

Hej alla,,

Det ser ju ut som om Tilles tid börjar ta slut.
    Kan vi inte alla ta och tända ett ljus för Tilleman i våra presentationer?

Dessa ljus kan lysa upp Tilles sista tid. När han väl går den lille hjälten, då har han massor av värme, kärlek och ljus att ta med sig från oss alla här på FL.

kram till er alla som bryr er om Tille och familjen

• Therese6699

Avatar: Jag tror inte på healing. Men det gör min mamma och pappa. Just i Tilles fall tror jag definitivt inte på healing då hans kropp inte vet om att den är sjuk. Vad ska man då heala?

Kram

• hillson

Till Therese med familj..
    Ni har gett så otroligt mycke till andra och lärt oss massor. Jag tänker på er hela tiden...

kram till er

Vi kommer hoppa över påskägg och annat till påsk och istället skänka pengarna till tillefonden,pengarna gör mer nytta där.. Min son har tittat på bilderna och blev så rörd
    och tårögd,han tyckte tille har så stora fina ögon...

Svar på tråden Tilles tråd