• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ninaa 65

Godmorgon , kikade in nu på morgonen och jag blev glad att du fortfarande vad med oss lille Tille, samtidigt som jag vill att du ska få somna in och gå till alla andra änglabarn och inte behöva ha ont mer. Det gör så ont i mig att läsa att du inte vill dricka eller äta.
    Hoppas att du får i dig lite vatten idag i allfall.
    Ha det så bra idag!

skickar styrkekramar i massor till er. Ninaa

• Ann Charlott

Hej Theres o familjen!!!!

Jag är helt övertygad att ni gör helt rätt i att avstå från både sond och dropp.
    När ens barn hamnar i Tilles situation är det nog bäst att sluta att hoppas på mirakel och göra allt man kan för att de sista dagarna ska bli så drägliga som möjligt. Dvs MORFIN, vatten om han vill och en stor mängd KÄRLEK.
    Vad jag kan förstå av dina dagbocks anteckningar gör ni precis detta så fortsätt så och ni har gjort ALLT man som förälder kan göra i er situation.

Många KRAMAR till hela familjen plus några extra till TILLE

• hillson

Godmorgon Tille,ville bara titta in en stund....Du är så otrolig tilleman..
    kram

• Renee78

Godmorgon Underbare Tille. Hoppas du sovit gott yutan att ha ont.

Therse jag hoppas Verkligen att ni får fler barn...Så underbara föräldrar som Ni är... O var Tille får sin kraft ifrån? Jag tror han får den från er kärlek o omtanke..

Stora Varma Kramar till Er o En Snusning På Tilles Panna

• Annelie024

Godmorgon lille Tille! Hoppas du har haft en bra natt och inte haft ont.

Kram

• sveamoder
    En megakram till alla som skriver i denna tråd!!

Jag tror att vi alla får styrka av varandra!

Ha en fin dag Alla
  • Happy me
    God morgon lille Tilleman! Hur har du det lilla hjärtat? Sover gott i mammas eller pappas knä hoppas jag! Drömmer om de roliga saker du varit med om, om mamma och pappas goa snusningar och andra fina saker kan jag tänka! Lillhjärtat, du kämpar och kämpar. Försök att få ro nu! Skickar en lång lätt puff på din lilla panna!

Läser med stor ledsamhet att människor fortsätter att skriva råd om bot och annat till er Therese och Nicklas. Ni har ju gjort precis allt, det är vi många som vet! Oavsett våra frustrationer över att inte kunna göra något för att Tille ska kunna bli frisk så måste ju respekten finnas kvar - respekten för er och att ni självklart är de som skulle försätta berg för att få ha kvar honom! Att ni är de första som skulle välja alternativ för att få ha er son kvar hos er! Respekt för att det faktiskt inte är något som kan göras och att ni nu är i ett sorgearbete! Jag hoppas att de som av välvilja förhoppningsvis, skulle vilja ge er råd om hur ni kan göra, besinnar sig och funderar på för vems skull de kontaktar er?

Nicklas och Therese, ni är så otroligt fina människor - som delat med er av något så otroligt svårt i livet! Ingen, nej ingen alls, kunde ha gjort ett finare liv än ni för Tille! Det är vad ni ska komma ihåg också!

Hoppas dagen blir så fin den bara kan och att ni hämtar styrka från den och oss till vad som komma skall! Skickar massor av varma kramar till er! Ni finns i mina tankar!
  • MissMijah
    gomorron sötis tille..hoppas du fått sova gott inatt o att du får en bra dag..kramar!
Svar på tråden Tilles tråd