• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • FruPuffen

God morgon lille Tille! Än är du med oss, du är en riktig kämpe! Tänkte på dig i natt vid 4-tiden när vår lille son vaknade och vi undrade om du också var vaken.

• Cattis63

Jag följer den här tråden hela tiden även om den gör mig så otroligt ledsen, söta goa lille Tille du har underbara föräldrar som tar han om dig och ser till att du har det bra, jag hoppas du inte har ont lille vän, att medicinen du får hjälper dig att inte känna smärta och att du bara somnar in när det är dags.

Du kommer inte att vara ensam dit du kommer, det finns massor av underbara människor där som kommer att ta emot dig o ge dig överflöd med kärlek, du kommer att ha kompisar och en dag när tiden är mogen så kommer du åter att träffa dina föräldrar igen. Älskade lille Tille, du finns djupt rotat i mitt hjärta och kommer alltid att finnas där och en dag får även jag träffa dig

Många goa kramar till dig, goa lille kämpe

• SashasFarsa

Jag hoppas.. eller tror.. inte Tille förstår att hans sjukdom kommer ta och föra honom ifrån detta livet på jorden. Jag fattar det inte själv.. vill inte inse det, trots att så många redan skriver om det. Jag hoppas Tille lever helt och fullt i nuet. Han gläds och suger åt sig den kärlek och värme som han får ifrån sin familj.. han tänker inte på smärtan, den är han nog tyvärr så van vid.. Han längtar efter upplevelser som kittlar hans nyfikenhet, han längtar efter en puss, han längtar efter nästa kram, nästa beröring från sin älskade familj.. att få lyssna till mamma när hon berättar något roligt och spännande.. eller pappa som skojjar och kittlar lite grann.. Det är sådana upplevelser som ger livet en mening.. Tille är inte död, det är inte slut.. Det finns massor kvar att göra och uppleva för lille Tille i detta livet.. Det tror jag, det vill jag tro på..

• Hemgårn

Tille, jag ska gå och käka med eleverna i matsalen. Under tiden måste jag släcka ditt ljus en stund. Jag får ju inte sätta eld på skolan. Det vore väl för hemskt. Fast vissa elever skulle kanske uppskatta gesten?! Jag lovar på min ära att jag tänder ljuset så fort jag kommer tillbaks.

Snusningar..
    lfl.mine.nu/tille

Tille, Tille-kärleksängel. Vilket arbete! Ni är ett helt änglateam Therese! Ha en gooosig dag tillsammans. Sov och vakna tätt intill. Puss till Tilleman.

• ViddernasVera2

Sänder varma tankar och hälsningar till Tille med familj.

• BlueBlue

Sänder en liten puss till dig Tille, från min dotter Elin. Vi har precis varit ute på promenad. Solen syntes till emellanåt, är säker på att den skiner för din skull. Du är underbar!

• jingyang

Tårar rinner ner för mina kinder när jag läser om dig lille Tille min vän!! att livet kan vara så orättvist!! jag hopps nästan att du snart får somna in och möta dom andra Ängla-barnen..men samtidigt så önskar jag att det fanns nått man kunde göra för att ha dig kvar här hos oss! jag tänker på dig jämmt...du har sänt ett stort budskap till oss alla som följer dig och din familj!! et finns inte ord starka nog at beskriva hur mycket jag tänker på dig och din familj!! Dom komer att få den vackraste ängeln som kommer vaka över dom så länge dom lever!! DU ÄR SÅ STARK!!!

• MuminMy

så vackert sashasfarsa Gråter 

Hoppas ni får en bra dag där Tille kan känna all värme och kärlek som människor sänder till honom, jag hoppas också att lite av värmen och kärleken skvätter på andra barn med samma sjukdom som behöver det Kyss

Den otroliga styrka som ni, Tilles nära,
    uppvisar är en otrolig inspirationskälla för oss alla.
    Ni är helt fantastiska!

my med familj
Svar på tråden Tilles tråd