• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Eija77

Gonatt älskade Tille!
    Sov gott och dröm vackra drömmar.... om du väljer att gå vidare inatt så ska du veta att du för alltid har en plats i mitt hjärta. Å din fina familj kommer också alltid att ha en speciell plats i mitt inre.
    Önskar dig en rofylld och lugn natt, vad det än innebär.
    Kram på dig lilla vackra fjärilspojke.... kram

• Emmas pappa

Godnatt lilla Tille!

Jag hoppas att Tille med familj får en lung natt, något roligt är att Min grane Tina åkte in till BB och skall föda sitt andra barn. På en plat i värden är lilla Tille på väg bort samtid föds en babies. Vi kommer att sakna dig Tille

Många ömma krammar från Emma med familj.

• Maria0309

Jag märker på det du skriver att Tille är på väg bort vilket förstås är bäst för honom nu. Mitt i all sorg är du så sund och fungerar i vardagen. Jag är rädd att jag själv skulle bli så totalt uppfylld att jag skulle älta sorgen hela tiden. Kanske är det så att ni redan har sörjt klart, från dagen ni fick beskedet om att hans sjukdom var dödlig? Samtidigit förstår jag ju att ni också sörjer hela tiden men ni verkar behålla greppet om vardagen. Det är starkt av er och naturligtvis det allra bästa för Tille. Det är väl kanske det som gjort att ni kunnat ha honom hemma och vårdat honom hos er, att ni inte förlamats av sorgen. Jag hoppas för er skull att ni kan fortsätta att vara starka även sedan Tille somnat.

Ta hand om er och Tille!

Kram Maria

• Morots mamman

*tar din smärta i natt* så att du får en underbar sömn... Du kämpar på du lilla tille men jag vet att du gör det bara för att du inte vill lämna dina otroligt starka och underbart vackra underbara föräldrar... Ni e så fina jag beundrar er, ni har förändrat mycke i mitt sätt att tänka... Miljoner styrke kramar till er och små små kramar till tille... Hoppas ni får sova gott...

• mamma69

God natt Tillefamiljen hoppas ni får en god natt , och du lilla lilla Tille om du tänker åka nu snart , sov såå gott, för dig tar det bara ett ögonblick tills du får träffa mammma , pappa och dina syskon igen.

Många styrkekramar till er alla.............

• Pockadockan

hemgårn: du skriver så fint till tille...

sov så gott tille.

• Berkemo

Tänkte bara kika förbi och säga god natt. Det låter på dina anteckningar som om er lille kämpe är på väg att lämna oss. För några dagar sen grinade jag så fort jag tänkte på Tille, men efter att ha följt er familj och det lugn du besitter så känns det lite bättre just nu. Har beställt boken om Tille i dag. Tille kommer aldrig att försvinna ur mina tankar.God natt hela familjen.

• mludvigs

Lilla Tille, din mamma säger att det inte är så lång tid kvar.
    Så packa din väska med kärlek, glädjs över att snart få träffa din gammelmorfar, slut din ögon hårt och dröm dig bort så ska du snart se att alla glada små barn du ska få leka med.

Ta även med dig all vår kärlek här på färden och framför allt dina föräldras och syskons kärlek för kärlek kan göra en starkare än nåt annat.

Känn lugnet och tänk på allt du lyckats genomföra under din tid här. Vi är många som varje gång vi ser en ny liten fjäril på våren alltid kommer att tänka på dig.
    Och tänk på att det kommer en tid då du får träffa mamma och pappa , Liam och Dea igen!

All vår kärlek och förundran
    All vår vilja
    All vår önskan
    Alla våra tankar

Du berör.

• samsara

Godnatt söte lille Tille, dröm dina allra vackraste drömmar inatt. Dina änglar står och väntar på dig, och om du väljer att följa med dem, var inte rädd. Du har gjort så mycket för oss som är kvar här i jordelivet, du och dina föräldrar är riktiga helgon.
    Du finns med mig och min sambo varje dag, och vi är så berörda av både dig, och din familj.

Till Tilles mamma, pappa och syskon:
    Ni är så otroligt starka, och ni har så mycket kärlek att ge. Jag hoppas innerligt att allt kommer till att gå bra för er!

Vi ger dig en försiktigt pust i pannan, sov nu lille Tille
    / Från familjen Söderstjerna/Eilers i Helsingborg

Svar på tråden Tilles tråd