• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • LillaMy78

Massor med go'nattkramar från oss! Hoppas du får en smärtfri natt!
    Och... du/ni finns med i min bön ikväll!

*kram*

• Mamma t Twins

Therese,
    Jag är ofta inne och följer det som händer er.
    Du har med dina ord på pränt verkligen berört mitt hjärta, och mitt liv kommer aldrig mer att bli detsamma.

Tårar trillar på min kind,
    av sorg inför det grymma,
    av vördnad inför din styrka,
    av den ljuva smekning i mitt sinne som din lille son berikar mig med,
    av min egen fantastiska lycka, trots att allt känns jobbigt ibland,
    av tacksamhet över livet, vad det kan ge oss utan att vi minst anar det i form av visdom för kommade dagar.

Av kärlek växer man sig stor.
    Någon som så berört ens hjärta kommer alltid, alltid att finnas!

Tänder ljus i mitt hem och mina tankar är hos er.
    Varmaste av kramar, och mina innerligaste av önskningar om en ljus framtid.

• KäRinGa

Önskar er en bra natt, med lugn sömn. många varma kramar!

• Visslan

Sänder all min kärlek till dig min stora lilla hjälte...

Sov så sött och vila tryggt hos din kloka mamma och pappa...

Kärlekens värmande kramar sänder jag dig..

• kim kg

Lilla vackra Tille! En liten ängel med dessa fantastiska blåa ögon!
    Det är en stor sorg att du bara är till låns för din familj...
    Tänk vad många Du har berört! Hoppas du får en skön och lugn natt.

Dröm sött!

Kramar Kim

• Nana 24

Godnatt Tille med familj! Hoppas att ni alla får en fin natt med många vackra drömmar.
    Du älskar din familj så mycket Tille som många har sagt, du lever på kärlek och har helt enkelt inte sett tillräckligt av världen eller din familj än den störste kämpen genom tiderna! Dina vackra ögon har verkligen fått många med mig att stanna upp och se den otroliga glöden som finns i dem, de vackraste ögonen jag har sett . Hoppas att du får sova gott i natt Tille och att du vet att när tiden är inne kommer du att ta en bit av mitt hjärta med dig till den fina världen du går till och alla änglakompisar som du har att leka med där, vi kommer aldrig att glömma dig eller din familj. Vi kommer att sakna dig så Tille, men du ska veta att vi finns för att trösta din familj och försöka att få dem att må bra även sedan.
    Sov gott Tille, många vackra drömmar! Fjäderlätta pussar och kramar från oss på Tilles panna! *kramar om*

• nalla1

Även jag vill skicka en hälsning till Tille med familj.

Hoppas natten blir lugn.

Många mjuka kramar till er!

//nalla

• MissMijah
    du kämpar på du lille Tille...vilken stark liten kille du e..jag beundrar dig och din familjs styrka och mod..slut dina vackra ögon o sov så gott inatt söta lilla vän.hoppas du får en god natt utan för mkt smärta. du och din familj finns i mina tankar. kramar
  • myzan00

Går inte lång tid mellan att jag tänker på lilla söta Tille. Jag önskar er en God Natt med många varma kramar!

Svar på tråden Tilles tråd