• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • marie 37

Jag vill bara tack Tille som får mig att lägga fokus på sådant som är viktigt. När jag läste dagboken blev jag som vanligt ledsen men jag förstår att det måste ske och det är snart. Är oerhört tacksam att din mamma och pappa är så starka och klarsynta att de orkar med att berätta för omvärlden om dig. Tänk att alldrig ha fått veta vem du är och vilken kämpe du är.
    Jag vill ge dig ett par ord på vägen. Det är delar av en sång skriven av Peter LeMarc

Starkare än ord.
    Stilla driver du från land, ut i bottenlösa blå.
    Och jag vet att du är ensam. Hur ingen annan kan förstå.
    Jag försöker gå brevid dej, jag har krafter kvar att blåsa mod.
    Och som ett outtalat löfte
    Så mycker starkare än ord.
    Så mycket renare än vatten.
    Så mycket skörare än fint poslin.
    Så mycket djupare än natten.
    Så mycket starkare än ord.
    Jorden skälver marken gungar,
    Så många timmar kvar till morgonen.
    Men du orkar inte springa mer.
    Orkar inte fly igen.
    Dina våndor ska snart lätta
    Så ge din själ en smula ro.
    Du har ett språk du inte känner.
    SÅ mycket starkare än ord.

Sov gott lille Tille/ Oändligt många snusningar och kramar / Marie i Helsingborg

• Misan75

Nu har jag nattat mina barn å tänt ett ljus å sitter å tänker på er.
    Skulle önska att jag kunde göra nått. men vad?? det finns ju inte mycket man kan än att visa att vi bryr oss å är med i tankarna.
    sov sött lille vän,
    kram till er......

• sveamoder

Natti Natti Lilleman!

Sov så gott och vet att du är så älskad!
    Ingen kommer glömma dig!

• MollyLängtan

Hej...

har följt trådarna om Tille länge men har inte vetat vad jag ska skriva förrän nu.
    Mina tankar går till er alla flera gånger om dagen och jag hoppas att lille Tille får ett fridfullt, värdigt och fint slut. Han är så fin er lille kille.
    Ta hand om varandra.
    Godnatt.

Mycket värme och många kramar från
    Molly

• marry

Go natt lille Tille-man och sov så sött. Tänker på er hela dagarna.
    Många, många kramar till Er!

• Birgitta2

Jag blev så rädd. Kom inte in på Familjeliv och trodde att databasen brakat ihop pga många inloggade. Hade det hänt Tilleman nåt? Jösses, satt med tårar i ögonen alldeles desperat.... Jag vet ju... det går inte stoppa. Lille vän. Det är så svårt att acceptera att nåt så litet som du har haft ett så kort och svårt liv. Men än lyser dina blå ögon.
    Mjuka kramar
    Birgittta

• BlueBlue

God natt Prins Tille!

Kram från Jessika, Marcus och lilla Elin

• Embryot

God natt vännen. Kanske det är för alltid? Då slipper Du allt lidande!

Pussar och Kramar

E.

• Chino

God natt Tille lille...hoppas att natten blir lugn. Sov så sött.

• Strutzen

Nu har vi tänt ett ljus för Tille och vi önskar er en stillsam och lugn natt. Ni finns som vanligt i våra tankar. Gonatt Tilleman och sov så gott. Varma kramar till er alla från Petra, Jonas och Olle

Svar på tråden Tilles tråd