• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Fru H

Tillevännen, det är så många som har så mycket vackert och tänkvärt att säga dig. Det har inte jag för jag tycker det är så svårt att hitta de rätta orden. Men du finns i mina tankar varje dag, på morgonen när jag vaknar och varje kväll när jag ska sova och jag hoppas att din dag i dag blir så bra den någonsin kan bli, på vilket sätt den än blir.

*skickar lite solsken och vårfågelsång*

• Janina77

Lilla vackra, underbara pojke.

Livet är bra orättvist, men jag tror på att du en dag kommer att få träffa din mamma och pappa igen. I en ny värld här på jorden. Då du kommer att vara frisk och kry precis som det borde ha varit. Vi vet inte när den dagen kommer, bara att den gör det. Då kommer allt bli bra igen.

Många kramar till dig och till din familjl. Mys med din familj så mycket som det bara går resten av ditt alldeles för korta lilla liv. Tänker på dig och du finns ständigt i mina tankar.

• Fullrulle1974

Tänker på er, dag som natt....
    Kan inte sova, undrar om du fortfarande finns med oss när natten är här...
    Hoppas din lilla kropp snart kan få den frid som den så väl behöver..
    Du berör Tille-Lille, mer än lilla du kan någonsin förstå..
    Puss på pannan.. och om vi inte hörs innan du ger dig av...
    Så lycka till på färden...
    Mång kramar, du kommer alltid finnas kvar i mitt minne........

• lamagirl

God morron
    lilla Fjärils Killen.

lilla killen det är
    dax att släppa
    ut dina
    fjärilsvingar nu,

Stora kramar till hela
    familjen

eva-lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn

• Snurran

emsor: du kan beställa Tilleboken genom att skicka ett meddelande till Tilles pappa under namnet tillespappanicklas.

• madusa

godmorgon lilla Tille med familj!
    hoppas ni får en underbar dag och lika fint väder som vi har här i örebro idag

en lätt puss till Tille på pannan och en stor kram till resten av familjen!

• Börnen

God morgon Tille och familjen! Hoppas att badet gick bra och att ni nu kan titta ut på ett fint vårväder!

• NiXxI

Tille-lille, det finns ingen som du...i hela världen.

Ska tänka på ditt mod och dina föräldras mod varje gång jag blickar mot stjänorna.

En berörd mamma
  • Mamelutten
    Kära Therese..Nicklas..lille Tilleman

Er familjs ansikten är som magiska speglar med sååå oändligt mycket...

...vilken styrka ni alla besitter...ni vet ju... att dela med sig av allt detta så som det nu är, det är mer än vad man kan begära av livet själv... NI ger oss så mycket, om NI bara visste...Till ER tittar vi in varje dag...

Lilla Tille hjärtegryn... i vårt hjärta finns du alla våra dagar...Vårt liv genom dig och ditt budskap till oss ALLA - att varje dag är en kamp men även en gåva.
    Lille Tille, du unika barn...du söte kämpe, Therese & Nicklas styrka och stolthet du är...

Många kramar och all vår styrka till ER ALLA

• SashasFarsa

Lille Tille, vi tänker mycket mycket på och med dig. Vi vet att du kämpar på för att du älskar din familj så oerhört mycket och att det är kärleken som du delar med mamma, pappa och dina syskon som du aldrig vill släppa.. Den kärleken kommer aldrig försvinna utan finnas kvar för er för all tid överallt! Kämpa på lilla gosse, än finns det mycket kvar att uppleva och dela med din älskade familj..

Svar på tråden Tilles tråd