• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Gubbas

Hoppas att Tilles bad inte blir alltför jobbigt. Lilla gubben! Hoppas att ni får en fin vårdag. Ni finns i mina tankar!

• andersjoensson

LILLE TILLE du finns i våra tankar

• mamma74

Det går inte en minut utan att jag tänker på dig Tille och din underbara familj.
    Du och ditt hemska öde har fått mig att stanna upp och tänka till vad som är viktigt i livet och sista veckan har mina barn fått extra många pussar.
    Jag hoppas innerligt att du slipper lida mer och med dina underbara ögon så är jag helt säker på att du kommer bli den finaste ängeln i himlavärlden.
    Massor med fjäderlätta pussar till dig Tille och styrkekramar till hela din familj.

• corinne7

Hej Therese

Lider så mycket med dig och din fina familj.Tilles öde har berört mig så oerhört starkt att mitt liv har tagit en annan vändning. Jag har lärt mig att inte ta något för givet och att fånga dagen. Här kommer några rader till Tille som jag skrev på inatt när jag inte kunde sova.Mitt liv kretsar just nu runt lilla Tille.

När dina blå ögon inte längre ser
    och dina små fingrar inte känner mer

får du snart vandra till ett land utan smärta
    för du är nu en liten tärd kille med stort hjärta

Din godhjärtade och kloka mamma fäller en öm tår
    och är ständigt med dig i tankarna dit du nu går

Tille, våran kille vi älskar dig alla
    men låter nu Gud på dig kalla

Ha det bra nu min vän
    hoppas vi ses någongång min vän......................

Kram från en liten ledsen mamma

• Janken

GbgMike, vsd fint!!

Lilla Tille är fortfarande kvar, men som många andra hoppas jag att han släpper taget om sin familj snart och slipper plågas mer.

Han har gjort så stort under sin korta tid här hos oss som andra bara kan drömma om!

Therese och Nicklas - jag vet att ni är stolta över er fantastiska grabb, och ni ska veta att han kommer att bli ihågkommen av många många många...

Kram till er hela familjen och alla som skriver så vackra saker...

• starless

God morgon Tille, vi här i Luleå tänker på dig & din familj. /Sandra, Nisse, Kalle, Klara & Oskar.

• Kollsmitt

Se Tille, ljuset brinner för dig!

*Smeker dig ömt på kinden*

• En mor

En lätt godmorgonsnusning på Tilles kind.
    Såg att du skulle bada i dag.Hoppas att det gick bra.Och att du sedan får ligga på din gosiga fårskinnsfäll och ha med dig din Bamse snuttefilt.
    En hälsning även till Liam,din mor o far.

• Kickans mamma

Tänker på er och läser flera gånger per dag.

Idag när jag satt och tittade på bilderna på Tille kom Ella fram till datorn tittade på Tille sen på mig och pekade på Tille och sa ajaj. Hon förstod attTille har ont 23 mån.....

Hoppas du slipper ha ont Tille!

Svar på tråden Tilles tråd