• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • jingyang

godmorgon lille Tille! hoppas att natten har vart lugn för dig!!
    Hoppas att badet gick bra !
    Jag hoppas som många andra att du snart vill släppa tagen och flyga upp till Änglarna så du slipper ha ont mera...!
    jag tänker på dig jämmt..du är allas våran hjälte!!
    ***smeker dig ömt på kinden och ger dig en bomulls lätt puss i pannan!!***

• MuminMy

*blåser fjäderlätta solpussar på Tilles kind*

• Stumpan2

det gör så ont så ont att se lilla Tille ha så ont och vara så smal... tänker på er massor med gånger om dagen. Hoppas ni får en fin dag tillsammans!!

• Filles Mamma

Godmorgon lilla Tilleman!!!

Är du med oss idag också, du är en riktig liten kämpe!
    Läste att du blivit så svag så svag...mitt hjärta går snart sönder *gråter*

Hoppas iaf att ni får en underbar dag tillsammans och att badet går någorlunda smärtfritt.
    Tänker på er hela tiden, ni finns för alltid i mitt hjärta!

Många styrkekramar till Tille och hans lilla familj
    Tille, det är bara du som vet när du är redo...

• jeea
    ♥♥♥ Tänker på dig Tille och de dina.
    Hoppas att dagen blir så bra som den kan bli.
    Många  kramar till familjen och en lätt puss på lilla Tilles panna.♥♥♥

" En ängel flög förbi, mot himmelen så fri,
                                                                 men han lämnade sitt
                                                                 leende på vår jord.
                                                                Som en sol som värmer oss
                                                                som ett himmlens stjärnebloss
                                                                Så vi kan betrakta livets 
                                                                skeende med en tro - 
                                                                Kärleken är. "             
    *~* Eva *~*
  • gurlie

God morgon lille Tille. Hoppas att du har drömt något fint.
    Ha en fin dag. Hoppas på så lite ont som tänkas kan.

en lätt liten kram

• Ester1

Tille: Lilla hjärtat, jag tänker på dig! Mjuka pussar på din panna.

Therese och Nicklas: hoppas badet går så bra det bara går. Ta hand om varandra och stor kram till er. Ni är fantastiska.

• Hemgårn

Tille, just nu vill jag inget särskilt bara säga hej. Fast, du kommer väl ihåg att leta reda på den där stenbumlingen?! Din goa mamma säger att du inte äter något. Du har bara druckit lite lite vatten sedan igår. Det är inte mycket, men passa på när du sitter på tåget. Det finns ju varm choklad där. Testa den blå sorten. Jag har hört att den ska vara smaskig. Jag lovar att när vi träffas bjuder jag på lite käk. Kanske potatismos och stekt falukorv. Det gillar min Olle. Lite ketchup också. Jag lämnar dig en liten stund fast jagär väl ändå inte så långt borta.

Snusningar,
    Magnus

lfl.mine.nu/tille

• LR75

Mina tankar är med Tille och hans familj idag precis som alla andra dagar. Sänder styrkekramar. Kramar Linda

• lisi05ae

Hej lille Tille,

som du berör mig och tusentals andra människor i vårt avlånga land och andra länder långt härifrån. Du är en tapper liten krabat, så liten och skör men ändå så stark och modig. Tänk att du inte vill släppa taget riktigt ännu. Mitt hjärta gråter för dig men det gråter ännu mer nu för dina föräldrar. Det de går igenom skulle ingen människa behöva få gå igenom, och det du går igenom är helt ofattbart... Ett halvår gammal och bara har fått uppleva smärtor och sår hela livet. Stackars liten....
    Det känns fruktansvärt att "önska livet" ur någon, men det är inte det vi alla gör... vi önskar dig bara bättring och det kan du endast få på andra sidan. Släpp taget lille Tille, och få något underbart på andra sidan. Du tar med dig dina föräldrars och syskons kärlek varthän du än far, och det finns andra änglar där borta som tar hand om dig tills ni ses igen.

Therese, jag skrev ett inlägg igår i din gästbok där jag frågade om ni har fått veta om det har hänt något på insamlingsfronten till EB-fonden? Att få veta att folk skänker pengar till en fond som kan hjälpa andra små barn måste ändå kännas lite som en tröst, även om det är försent för er lille son.
    Jag beundrar dig och Nicklas så oerhört för att ni orkar ta er igenom denna fruktansvärda tid men ändå ta er tid att berätta för oss andra hur era dagar ser ut och hur Tille mår från dag till dag. Jag beundrar dig också för att du törs tänka tanken att skaffa ett syskon till Tille trots att du går igenom en mors absolut värsta mardröm. Ett nytt barn kan ju aldrig ersätta det man förlorat men det kan bli lika älskat som det första och det kan också ge tröst i sorgen efter det man förlorat.

Ta hand om lille Tille idag, och bada honom försiktigt. Jag önskar att ni kunde krama om honom ordentligt och ge honom tröst genom att hålla honom intill er, tätt tätt... men jag har förstått att det inte är så skönt för Tille som det borde ha varit.

Sköt om er!
    Linda i Västerås

Svar på tråden Tilles tråd