• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • hillson

Godmorgon Tille,hoppas badet går bra för dig idag....Här skiner solen,gör den det hos dig?
    Ska gå ut i solen en stund...Tänker på dig alltid lille Tille....

kramar sanna

• Plippi

mamma37: Är du säker på att du läste på rätt dag. Tror inte att han har ork att skratta som det är nu.

Therese jag skulle vilja fråga en sak, men är rädd för att göra det.Vill inte att du ska ta illa upp. Jag undrar om ni känner att den riktiga lilla Tille redan är borta. Vet ju att man ibland känner så med svårt sjuka äldre männinskor, och då lättare kan acceptera och tom önska att de ska få somna in. Men ni kanske inte alls känner så.
    Funderar mkt på hur ni kan vara så starka, ni har ju vetat om hans sjukdom ett par månader nu och började kanske sörja redan när ni fick beskedet?

Hoppas att badet inte var för påfrestande, för er alla.
    Kram.

• pappatil2

Leste nettopp det siste Therese skrev i sin dagbok og lurer på hvor får lilleTillemann sin styrke från?????
    Det må være de STORE blå som gir han styrke.
    Kanskje han mener at mamma og pappa ikke er redo ennå selv om de har gitt han beskjed om at nettopp det er de??? hva vet jeg, men hadde vi alle hatt den enorme styrke som Tille har hatt så hadde vi alle vært så utrolig stärka.
    En ting er sikkert, jeg vet nå hvor Therese og Nicklas har funnet sin styrke, det er fra lille store Tillemann.

• cayenne05

Ta hand om varandra idag. Ni finns i våra tankar.
    En fjäderlätt puss på din panna, Tille! Du är en så tapper och stark hjälte som kämpar så mycket. Hoppas att badet går bra och att du slipper ha ont.
    Kram till hela familjen.

• AnnaCarina

Therese, hoppas att badet inte blev för jobbigt, hittade en så vacker dikt som jag ville dela med er, ni den starka och kärleksfulla familjen som härdar ut.

Vår Ängel

Slut Dina ögon nu vår ängel
    Vi finns här hos Dig
    Slumra så sött, och flyg till skyn, lilla du vår ängel
    Allt kommer att ordna sig

När vinden blåste kall
    Vi såg friden i Dig och glömde allt
    Du kom till oss och bor nu i våra hjärtan
    Vi vill ge dig frid med ditt minne av vår kärlek

Slut Dina ögon nu vår ängel
    Vi finns här hos Dig
    Slumra så sött, och flyg till skyn, lilla du vår ängel

Somna nu, låt drömmarna slå in
    Vi ville ge Dig allt -
    och finnas där för dig
    Vi finns här nu,
    slumra så sött, och flyg till skyn, lilla du vår ängel

Åter sänder jag styrke kramar till er alla

/anna

• n k

pappatil2
    Så rätt, så rätt.... så klart att det är så det är!

• Göteborgstjej

Hej...
    Läser i tråden varje dag samt dagboken. Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Lycka till??? Ha en så bra dag ni kan, många kramar till Tille...

• Emmas pappa

Therese och Niklas!

Lycka till med badet på lilla Tille, jag hoppas att det går bra och att han snart skall få det lungt och fint.

Emma med familj i Winterthur

• viktoranton

Theres! Hoppas att badet gick bra och att lilleman inte plågades för mycket.

Jag skriver det igen, att jag beundrar er så mycket som orkar med att dela med er av allt ni gåt igenom, så starka som ni är kommer nog jag aldrig kan kunna bli om det händer mina barn något, men man har kanske mera krafter än man tror? Ta vara på varandra . Måga kramar till er från oss.

• solrosen74

Nu ska jag ta en tur ut i solen med två av mina pojkar. jag ska skicka lite sol till dig min lilla vän.
    Hoppas badet går bra.kikar in när jag kommer hem sen.
    puss lille vän

Svar på tråden Tilles tråd