• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MikkisPikkis

Lille vännen... Tänder mitt ljus för dig nu...

Sussa sött!

• annelie75

Hej älskade Tille prinsen...
    Sitter här som vanligt och ska kolla in hur det är med dig...
    Blev ledsen när jag läste att du hostat lite blod i natt...Hoppas denna natt blir bättre och lugnare för dig...Jag tänker på dig ständigt...

Therese,Nicklas,Liam och Dea ni är fantastiska människor...Glad Påsk på er alla!
    Jag hoppas som sagt att ni alla får en lugnare natt och att lille Tille inte har ont...

Tittar in lite senare...Många påskpussar och påskkramar till er....

Å du Tilleman;Du är en kämpe,Du finns i mitt hjärta...

• Trikarn

tänder ett ljus för lille Tille..

En fjärlslätt puss på din lilla panna....

Tänk på vad många barn du kommer att få leka med bland änglarna....

• Mella72

Skickar en kram till hela familjen. Tänker på er mest hela tiden. Önskar att det fanns något jag kunde göra för er.

• Nana 24

Oj, oj oj er lille prins, att han orkar! Men det är ju bra att han får i sig lite vätska ivarje fall, även om mängderna är minimala. Kul att han hänger med och kollar in folk som kommer och märker skillnad, och framförallt viljan att vara med och kolla läget!
    Fantastiskt att han orkar, men som du skrev han har starkt hjärta och lungor, det måste han ju bara ha. Skönt ivarje fall att kräkandet är bättre, det är ju inget vidare när barnen kräks...det vet man ju...stackars liten!
    Sov så sött hela familjen, dröm vackra drömmar, hoppas att vår lille kämpe orkar hänga med i morgon med och öppna sina underbara blå! Många kramar till er alla! En varm snusning på Tilles panna och en fjäderlätt liten puss på kinden från oss! Beundrar verkligen er styrka Therese! OM vilket jag verkligen inte hoppas Tille skulle bestämma sig för att segla iväg i båten i natt så hoppas jag att han får ett underbart seglingsväder! MEN som sagt jag hopppas *håller tummarna* för att han orkar med i morgon med (och många fler) förstår att ni vill ha kvar er lilla gose, men samtidigt så vill man ju inte att de ska ha ont och lida. Många vackra drömmar och en skön sömn önskar jag Tillemannen! *kramar om*

• Mary Poppins

Godnatt Tille!

Dröm om änglarna som min 2 åring brukar göra Frågar man honom på morgonen vad han drömt om så säger han "ängalna", de är snälla och fina och kan flyga.

Sov gott hela familjen och hoppas att ni får en lugn och fin helg!

• ripcurl

Godnatt lilla gubben!

Ljuset är tänt för dig och jag hoppas du får en smärtfri natt.
    Du finns i mitt hjärta och i mina tankar.

Snusningar på kinden från mig hjärtat lille

• wumman

hej ville bara säga att Tille lillemans stjärna lyser så starkt i himmelen .....kjamar till hela familjen.

Svar på tråden Tilles tråd