• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Bonus

Hoppas att ni får en bra natt!!!!!

Omtanken är de bästa av alla tankar

kram!!!

• lillsmurfen

Go natt Tilleman!
    Tänker på er varje dag.

• KatastrofKatt

Tille liten, jag önskar dig en varsam natt.
    sådana nätter som fjärilar bör ha.
    och vet, att du finns i mina tankar.

kvällssnusningar din väg, alltid

• MalinoNiklas

Godnatt lilla kära Tille! Vilken dag med många besökare, vad trevligt!

Hoppas verkligen att du får en lugn natt och får sova i ro. Tänker, tänker och tänker igen på dig. Tycker så mycket om dig, du fantasktiska Tille, fast jag aldrig har träffat dig.

Vilka föräldrar ni är, det kan inte sägas nog många gånger, vilka männsikor ni är! Det känns så positivt att ni planerar sommaren och ser farmåt, det ska man ju göra men det känns som att jag skulle gräva ner mig..., men ni, ni kan ni. Det känns som att när nu den underbara Tille skulle komma till världen så var det självklart att ni skulle ta hand om honom. Samtidigt så undrar ni säkert varför detta skulle hända er och eran Tille?!

Ja eller vad vet jag... Jag är glad att ni finns ialla fall och att jag får vara med.
    Har verkligen njutit extra av min lilla Hugo idag när det är ledigt från jobb.
    Tille du får mig att tänka till....

Sov gott, vi syns imorgon

Många, många kramar från Malin, Niklas och Hugo

• Cattis63

Söta lilla Tille, jag sitter på jobbet just nu och läser alla fina inlägg från alla som tagit dig till sitt hjärta, jag ska sitta här hela natten och jag har tur som har tillgång till en dator så jag kan sitta här o läsa alla fina ord o dikter som är tillägnad dig käre lille söta Tille.

Sov gott nu lille vän, tänker på dig

Catarina & Albin i Sundsvall

• Cris

Tillehjärtat,

Nu är det kväll igen, en mulen, dimmig kväll som minner mer om höst än om vår här i Sundsvall.

Vi har vinkat till Dig ikväll som vanligt, jag och August och vet du, vid det här laget klarar faktistk August till och med att säga "e å ille", vilket Du ju givetvis förstår betyder "hej då Tille". Ni pratar ju samma språk, Du och min August.

Lilla hjärtevännen, lillbebis, snutteman, nu ska Du sova tryggt hos mamma och pappa, sova sött och drömma sköna drömmar om platsen som ligger vid Ditt tågs ändstation.

Vi är så många, vi som tänker på Dig. Kan Du känna det tro? Ja, det tror jag nog att Du kan.

/Kristina

• A S

Hoppas ni får en god natt hela familjen! Mindre oro än förra natten!
    Ni vet väl om det vid det här laget, men ni är fantastiska, hela familjen!

Sussa gott!

• Desse

Gokväll i stugan !!!!
    Skulle bara säga god natt till er och hoppas att ni får en lugn och skön nattsömn!! Kom ihåg att vi är många här som tänker på er och skickar er massor av styrkekramar. Vi får verkligen hoppas att ni orkar åka till Legoland i sommar och bara ha det så där jätte mysigt tillsammans. Ha det så gott och ta hand om varandra !!!!!
    Många många kramar Desse.

• GbgMike

God natt och sov gott lille Tille. Vill önska dig en mysig natt med massor med drömmar om din underbara familj och alla människor som bryr sig om lilla dig. Du har gjort stort intyck i mångas liv. Vill även önska Tille och resten av familjen en trevlig påsk.
    Söta drömmar
    Kram från Mika, Jenny och din lille kompis Isac

Svar på tråden Tilles tråd