• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • levlivet
    God natt lille Tille..
    Jag skall gå o tända ett nytt ljus för dig
    o mina små..

Du finns i mina tankar ♥♥♥

Kramar Helene m familj!
  • Mamelutten
    ♥Kära familj...Lille söte Tilleman♥

Idag har vi gjort en resa norrut och hamnat i Piteå hos farmor och farfar, inte så långt från din kompis i Boden Tille. Här är det bara regn och man skulle kunna tro att det var höst idag. Under resan undrade vi mycket hur lilleman och den underbara familjen hade det. Vi blev glada då vi insåg att bakom allt regn skiner ju solen faktiskt hos Er sedan Simba-Solen flyttade in. Och Tille du vet...när du är redo så kommer alla stjärnor att lysa och blänka med dig... och Simba kommer att sprida värmande strålar som kristaller bara för dig min söte vän.

En liten sång till dig Tille och sov nu riktigt riktigt skönt Du Söte 

Good night sweetheart
    Till we meet tomorrow
    Good night sweetheart
    Sleep will banish sorrow

And with the dawn
    A new day is born
    So I'll say
    Good night sweetheart

Tho' I'm not beside you
    Good night sweetheart
    Still our love will guide you
    Dreams enfold you
    In each one I'll hold you
    Good night sweetheart good night

Kramar i massor till hela familjen
  • Anknys

♥Godnatt lilla kämparprinsen...♥

Hoppas att du får sova gott utan att ha ont.
    Tänker på dig...

Försiktiga kramar och små lätta smek på kinden...

• buzans

GoNatt lilla hjärtegryn! SovGott. Massa lätta kramar från Anna

• AdaPada

Du finns i våra tankar hela tiden. Tenker på dig Tille og din fina familj.
    Kramar från oss som ær her i Norge just nu.

• Tarjas

Hohoo Tillevännen...det är Tarja igen. Eller igen och igen jag har varit lite upptagen idag med gäster. Det var i och för sig trevligt, men jag har inte hunnit prata med dig så mycket. Fast det är klart, du har ju också varit upptagen med gäster hela dan, det är ju kul. Eller hur vännen?

Vet du när vi hade folk här hemma, så berättade jag om dig. Alla visste inte vem du var. Jag blev lite förvånad faktiskt...jag trodde alla visste vem Tille-Prinsen är=) Men eftersom de inte visste så berättade jag för de och visade fina bilder på dig. Jag berättade att du för alltid har ändrat min syn på livet att du alltid kommer finnas i mitt hjärta... Sen berättade jag om din fantastiska familj ,din mamma och pappa och Liam och Dea. Vilka underbara, kärleksfulla och oegoistiska människor de är...och starka Tille-hjärtat... precis som du. Styrkta av den kärlek ni har för varandra.

Förra natten var ju inte så bra för din del, Tillevännen...men din dag verakar varit ok, enligt vad din mamma skrev. Du är svag, men det är förståeligt hjärtat... Din lilla kropp orkar inte så mycket längre. Då är det skönt att få ligga på fårfällen och kika och kolla när man har lust och ork och drömma söta och roliga drömmar emellanåt. Du bestämmer Tillehjärtat...du bestämmer. Kanske drömde du om dina och din kompis Magnus äventyr...du vet Magnus, han som är en riktig kompis.

Nu ligger du säkert och sover Tillevännen och jag hoppas att natten blir bättre än den förra, både för dig och dina föräldrar. Hoppas ni alla får sova ordentligt, för att imorgon orka njuta av dagen och varandra så mycket som möjligt.

Vi hörs imorgon igen Tillevännen... vart du än väljer att vakna...

Sov så sött, och ömma snusningar på din lilla panna...

Du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Tarja

• Turfen

Hej på er!
    Skickar en påskkram till Tillehjärtat å till er förstås
    Ha det så bra Petri hälsar så mycket
    Kramkram

• Champagne
    På tal om stjärnor, så är morgonstjärnan (även kallad aftonstjärnan) den mest lysande (planeten!) efter solen. Så ser jag Tille. Hans ögon är som natthimlen, och han själv som den lysande stjärnan där.  Hittade en psalm som jag tycker var så fin. http://hem.crossnet.se/rundqvist/SvPs1819/Nr484.html

Lille Tille-vår stjärna
Svar på tråden Tilles tråd