• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Snurran

Hej på dig lilla knytet.

Nu är det kvällen här igen och ta mig tusan om det inte lyser en riktigt stark stjärna på den annars ganska molniga himlen. Den lyser så stark och klart. jag är helt säker på att det är din stjärna, den klaraste och finaste av dom alla och den lyser bara för dig!

Ljuset brinner här hemma för dig Tilleman,,som vanligt. I början av veckan trodde jag aldrig att jag skulle behöva ta fram ett ljus till men som vanligt är din kämparglöd starkare än jag någonsin kunnat tänka mig. Så nu brinner ett nytt ljus för dig Tille-Lille.

Min lilla dotter som snart är två år har redan somnat men innan hon somnade gick hon fram till pc:n och pussade på skärmen och sa Tille. Så du fick hennes godnatt puss idag också kära Tille.

Ville bara avsluta denna kväll som jag avslutat alla andra de senaste veckorna,,med en liten god natt hälsning till dig. Hoppas du sover gott och drömer sött utan smärta. Massor av gosiga andetagspussar till dig älskade Tille.
    Ses vi i morgon igen..??? Jag tror det.

Till mamma ,pappa, Liam och Dea skickar jag en massa påskpussar och kramar och hoppas ni får en lugn natt.

Vi ses i morgon!

• Anne74

()
    l l
    l l
    l l

Har jobbat hela dan och funderat på dig och din familj, hur ni har haft det idag. Vet inte vad jag ska skriva, finner inga ord.

God natt Tille och dröm sött. Ljuset lyser för er även ikväll.

Många kramar från Anneli med familj

• skåne84

Tille sov gott! vad som än händer inatt så ska du veta att du alltid kommer finnas i mitt hjärta tänker på dig ständigt vill bara du ska ha det bra.... Följ ljuset va inte rädd du kommer att komma till världens finaste plats o änglarna kommer att möta dig

• Adde1

Var nu ute på balkongen och satt i en stol igen,
    Jag har nu sett Tilles stjärna, här i GBG så är det alldeles molnfritt och det lyser 1ST STARK stjärna i Sydsydväst, kan ej se andra stjärnor 21,00 from nu så är det Tilles stjärna för mig.

Har idag tänt all utomhus belysning samt lyktor inne för Tille.
    Tille, som vanligt, vi är med dig.

Hoppas att Tille mår OK.
    Kramar till hela familjen.

• Anepar

Vill bara önska Tille och familjen en god natt, hoppas ni får en bättre natt inatt. Måste också bara säga att jag beundrar ditt, och dina föräldrars oerhörda mod Tille!
    God Nattkramar från Anette

• Sömntutan

Lilla vännen du finns hos oss fortfarande. Jag har tänkt så mycket på dig idag, men där jag är så har datorn krånglat idag så jag har inte kunnat titta till dig som jag velat och det har gjort mig så ont.
    Jag vill ju ha koll på hur du mår lille Tilleman.
    Vi är i norr nu och här är det massor och då menar jag massor med snö och snön bara fortsätter att ösa ner. Jag vill att det ska vara vår i hela Sverige nu Tilleman, jag vill att solen ska lysa precis som dina stora blåa ögon gör. Jag vill inte att du ska må såhär. Ojoj Lille vän vad det gör ont i hjärtat när jag vet att du är så svag.
    Min lilla vän sov nu så gott du bara kan så får vi se om vi syns i morgon eller om du har blivit hämtad av änglarna.
    Fjäderlätta pussar på din mjuka panna!
    Anna

• Esterella

Godnatt lilla Tilleman, dröm sött och sov gott.
    Du kommer alltid he en liten plats i mitt hjärta.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll//Kram

• LovleyMamma

God natt lilla Tille.
    Hoppas du får sova riktigt gott!

Många varmar kramar till dig therese, nicklas och Liam.

Fjäderlätta snusningar på din panna Tilleman.

()
    ||
    ||

• Bellami

Sänder er tusen miljoner tankar och kramar.
    Tårarna trillar ner för mina kinder.

Vet hur jobbigt det är att se sin lilla skatt försvinna från en, hur man bara kan sitta hjälplös och bara skänka så mycket kärlek till sitt lilla barn så mycket det bara går. Det är det de lever på.
    Brukar försöka tänka att min lilla flicka kom till oss för att bli älskad, det blev hon så fort därför behövde hon inte stanna så länge, hon kunde gå vidare med så mycket kärlek i sig till nästa underbara liv och skänka lite av den kärleken vidare till någon som behöver det där.
    Så är det nog för Tille också. Felicia väntar på honom när han är redo, hon och alla de andra änglabarnen tar emot honom och där ska de leka tillsammans.

Ta hand om varandra och klappa lille Tille på kinden från oss.

Varma kramar från Bellami med Felicia i himlen och Felix på jorden

• Börnen
    många godnattkramar till dig Tille! Kram från oss.
Svar på tråden Tilles tråd