• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • zucca

God natt Tille sov så sött... Hoppas du många fina drömmar får när du sussar trött
    Ta hand om Er! och ni kommer i natt och som alla andra nätter att finnas i mina böner...
    Sänder en stor och varm kram till Er /Zucca

• sis02

God natt Tille! Hoppas denna natt blir lugnare än förra. Vilka fina ord du skrev i dagboken nyss Therese. Du är verkligen en kärleksfull mamma som sätter ditt barn i första hand. Kramar till er alla.

• HeWe

Nattinatti familjen den fina.. å världens bästa Tillemann.
    Önskar er den bästa av nätter, hoppas den blir lugn å fin.
    Tänker jämt på er, å har ljusen tänt.
    Massvis me kramizar från Tillevännen Helén i Piteå.

• Ella79

Jag försöker skriva ner de känslor som dyker upp i mig när jag tänker på det ni får gå igenom. Tille med sina sår och skador och den smärta som dessa medför. MammaTherese med sin ångest över att förlora sin son och se honom i plågor tyna bort framför ögonen på henne. Pappa Nicklas som även han förlorar ett barn, sakta men säkert försvinner sonen ifrån honom, maktlös står han och tittar på. Sedan har vi Liam som mister en bror lite mer för varje dag. Men jag hittar inga ord...Det är allt för många känslor som hjärnan inte kan sortera, det blir kaos.

Jag läset det jag har skrivit om och om igen. Stannar jag upp och tänker att det finns en familj därute i detta avlånga land som har detta som sin sanning, detta är deras liv, deras vardag och då kan jag inte andas längre...Inga ord kommer ur min mun. Det enda som händer är att det rinner tårar ner för mina kinder...Och jag känner ångest...Det kan inte vara sant att detta händer för någon just här och just nu...

Jag känner för er, jag känner med er...Man jag kan aldrig veta hur det känns att mista sin son, er Tille...Men en sak vet jag säkert, och det är att Tille är så stark, så fin...Ögon intensiva som den djupaste brunn. Tille är också välsignad med en sån fin och öm familj...Han valde med största nogrannhet ut den bästa familj han kunde hitta och den hittade han i sin Mamma Therese och sin pappa Nicklas...Var stolt över er son och över er själv... Många trygga och försiktiga nattkramar från Umeå.../Elin m. familj

• Känslosam 66

Hoppas att ni får en bättre natt än den förra !
    Finns inte många stunder utan att jag tänker på er och Tille.
    Vill säga God Natt till Lilla Tille och ge er andra styrkekramar.

• mixi

Hej lilla vännen o mamma o pappa
    Jag har förstått att ni har det lite tufft nu.

Eran kamp har varit enorm
    och
    eran väntan måste jag säga fruktansvärt
    jobbig
    men ni är enastående
    och ni gör så rätt,ni har så rätt i era tankar, era handlingar
    och att ni orkar att BARA vänta
    för det är det jobbigaste man kan göra
    om man kunde fixa och dona så allt blir bättre,(om det gick) det är det lätta, men att bara vänta.

Tänker på er
    många styrketankar
    hoppas att natten blir lugn
    kramar

• mh1

Vilken stark mamma och pappa du har Tille! Men det vet du ju redan, du har ju valt dem.
    Du vet bäst när det är dags att släppa taget om dom, du känner när dina föräldrar är som starkast.
    Och du ska veta Tille, vi kommer fortsätta ta hand om dem när du har rest. Precis som du kommer göra på ditt sätt.

Sov nu så gott, jag tar din smärta inatt.

Mjuka mjuka pussar på din panna.

Kramar från Malin

• JennyOEmilia

Lilla Tille!

Jag har följt tråden här och inte skrivit förut, men jag tänker på dig varje dag och undrar hur du mår. Kan inte glömma dina vackra ögon.

Har fällt många tårar för dig och din familj. Att livet kan vara så orättvist.

Du är så stark fast du är så liten. En riktig kämpe! Du är så söt och fin. Du kommer att bli saknad den dagen då du bestämmer dig för att vandra vidare. Men samtidigt så är det ingen som vill att du ska lida. Du kommer få det så bra och slippa pinas.

Sov så sött lilla söta Tille!

Svar på tråden Tilles tråd