• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ella79

LillemanTösa: Jag som precis hade fått stopp på på flödet i ögonen och torkat tårarna...Jag såg framför mig hur Tille låg och tänkte för sig själv allt det du skrev, då kom tårarna igen...Du skriver så fint.../E

• Kollsmitt

Ja, du lilla hjärtegryn.....jag vill bara säga gonatt! Jag hoppas såå att du inte har ont, om du har det så tänk på allt roligt som din kompis Magnus har berättat för dig så känns det nog lite bättre.

Sov gott Tille lille, ha en riktigt mysig gosnatt, och dröm sött!

*Kramar om er allihopa*

I mina tankar!

/Riika

• SashasFarsa

Lille Tille, vi tänker på dig hela tiden!

Tänder ljus för dig i hopp om att det skänker lite extra kärlek, värme, trygghet och ro till dig och din familj.

*stärkande eskimåpussar*

• pofia

God natt familjen! Hoppas ni får en fin natt och att Tille slipper ha ont! Therese och Nicklas ni är så otroligt starka! Läste just din dagbok Therese och det måste vara en otrolig kamp mellan känslor; att naturligtvis vilja ha kvar lilla Tille och samtidigt veta om att det bästa för honom är att få somna in... Tille har en sån tur som har så kloka och kärleksfulla föräldrar, han visste vad han gjorde när han valde er! Ni har fått mig att se livet med andra ögon... blir inte alls lika irriterad på småsaker längre... försöker att inte ta något för givet... Tack för att ni finns och delar med er!

Tusen kramar Sofia

• Dzidzis

När jag diskar
    Tänker jag på dig, Tille
    När jag lackar köksluckor
    Tänker jag på dig, Tille
    När jag går, när jag står
    Tänker jag på dig, Tille
    Hela dagen lång
    Tänker jag på dig, Tille
    Min älskade lilla vän
    Hoppad du snart får vila
    Se vad som finns på andra sidan.
    Där solen skiner och himlen är blå
    Du får växa och slippa ha ont
    Leka med trätåg och traktorer
    I väntan på de dina...

• Tesan81
    varje minut på dygnet är värdefullt och går inte i repris.
    Ta vara på varje minut och se varje dag som en gåva...
    Älskar min Villemo
  • lisi05ae

Lille Tille,

Jag har fått tag på en dator även här på Öland så jag kan titta till dig trots allt! :)

Att du fortfarande finns kvar hos oss, vad är det som gör att du inte vill släppa taget lille vän? När det väl är dags att ta Änglarna i handen och följa dem till Evigheten hoppas jag att du gör det lugnt och stilla.... Alla är vi redo nu, mamma och pappa också. Det är dags att släppa taget och gå vidare.

Therese och Nicklas, att tänka på sommaren och Legoland tycker jag låter jättebra för er. Ni behöver nog komma iväg ett tag och få lite distans till allting. Ni är mitt uppe i det här nu och kommer att vara det ett bra tag till men ni behöver att ta en paus och helt och fullt ägna er åt Dea och Liam ett tag. De förlorar sin älskade bror och även om de förstår mycket (kanske allt) så är det i alla fall orättvist och inte alls som de hade tänkt sig när ni väntade lille Tille.
    Ta en paus från allting, det måste ni göra för att orka gå vidare!

Tille lille , en godnatt puss till på pannan får du utav mig. Jag tittar in till dig i morgon igen... för att se hur envis du är!

Kramar
    Linda i Västerås (på Öland just nu!)

• lollipop25

Vi tänker på dig Tille, hoppas du får en lugn natt ... natti natti.

• Kollsmitt

LillemanTösa: Inte ett öga är torrt! Du skriver verkligen så att man GRÅTER och då menar jag GRÅTER....mycket vackert!

Kram på dig!

• viktoranton

Gonatt och sov så gott!
    Hoppas att ni får en bra nattsömn och att kanske tåget kommer förbi i natt för att ta med lilleman?
    Jag tycker som du Therese, måste vara hemskt att se sitt barn lida och ändå veta att det finns inget att göra för att få Tille frisk, så nu hoppas vi att han snart får somna in och komma till ro och slippa allt lidande, han har kämpat länge nu.
    Tårarna rinner när jag skriver detta, fy vad livet kan vara orättvist!

Många gonatt kramar.

Svar på tråden Tilles tråd