Hej Familjen Kärlek....
Ojoj..vad ni har fikat och pratat idag...
Tille liten..gosedu..en tuff natt och en lite lugnare dag..legat och spanat och sovit så gott..låter som en bra dag i Tilles Liv..att få ligga och titta på mamma och pappa, och veta att de tycker du är så Underbar.
Ser det framför mig hur du ligger och iakttar, för att inte tala om Allt du hör och känner..
..där är mormor, jaa, hon har det lite tufft, men hon kommer att Klara det här...och där sitter Pappa och farfar och skriver tackkort till Alla som Tycker om ..MIG..ja, dom Tycker om MIG..lilla TILLE..och där är Mamma, hon sitter där och pratar med sina vänner, och skrattar..det låter så roligt när dom skrattar..jag blir så glad..fast ibland så gråter dom med, men det är också ok, jag vet ju att det är för att de Älskar mig så..men det är så att jag Måste lämna dom alla, ja, er också, ni som följer Oss här..Ni som ser hur mina föräldrar Kämpar och Älskar...
Jo, som ni vet så har jag ju fått höra om den spännade resan som min kompis Magnus berättar om..om TÅGET...med chokladen, och konduktören..och fjärilarna..och fisketurerna.. och Ångloket som puffar upp rök som ser ut som små ulliga moln.. Åh, vad jag tycker det låter spännande..så spännade..känns skönt att nån berättar för mig vart jag ska..om Min Stjärna, precis brevid Magnus..för jag kan ju känna mig lite vilsen..men rädd?..nej det är jag inte..dit jag ska finns det inget farligt, men visst kommer jag att Sakna Alla som Snusat på mig, hållit mina händer och med ett Leende, och ibland med ögonen fulla av Tårar...sagt..Åh, vad Jag Älskar Dig... som min bror Liam..när han håller sin hand för sitt hjärta och säger att där kommer jag Alltid att vara..då blir jag så glad, och lite stolt..och Liam, jag känner Precis Likadant..och min söta lillasyster Dea..du..Jag Vet att Du Älskar Mig, kom ihåg det när du växer upp och blir stor..Jag Kände det..sånt känner man.jaada..och det ska Ni veta ALLIHOP..fast jag är så liten..och detta är lite tråkigt..för jag kan ju inte Säga det till ER..men Jag Vet att Ni Känner det med...det är så med Kärleken, ord kan va överflödiga..en Blick räcker..
Jag är den Underbaraste, Snällaste, Sötaste, Tappraste, Segaste;0)..och Mest Älskade PRINSEN på denna jord..joo, det är jag..för det har min Mamma & Pappa sagt..hela tiden..Och jag tycker detsamma om Er med..så nu Vet Ni det..
KÄRLEKEN VINNER...
Allt Kommer bli Bra, Mamma
Allt kommer bli Bra, Pappa
Allt kommer bli Bra, Liam
Allt Kommer bli Bra, Dea
Allt Kommer bli Bra, Mormor & Morfar
Allt Kommer bli Bra, Farfar & Pia
Allt Kommer bli Bra, Morbror Tobias & Susanna
Allt kommer bli Bra, Morbror Kristian & söta Johanna
Allt kommer bli Bra, Faster Kimona & Mattias
Allt kommer bli bra, Alla Vänner
Allt kommer bli Bra..Till Er Alla..
Ett steg, dag för dag
Sen ska vi Ses igen, och Glädjas i Himlen...