• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sessa82

Så sitter jag här igen... och som vanligt gråter jag...
    Gråter för att jag inser att världen är så orättvis...
    Gråter för att den lilla människan som ändrat massa snart inte längre vandrar på jorden på samma sätt som oss...
    Gråter för att jag vet att de som sker de sker och jag kan inget göra....

Therese o Niklas... ni är underbara föräldrar... ni är så bra förebilder för alla andra... och ni älskar så oerhört...

Tille... lilla kämpe... fällt massa tårar denna kväll för jag vet att du är och kommer alltid att vara den finaste bebis, om man nu kan kalla dig de... för du har lärt mig så mycket mera än någon annan gjort...

Önskar jag kunde trolla...

Vill också säga sov gott...

Och som vanligt vill jag skicka miljoner kramar till Therese, Niklas, Liam och Dea... Och lilla lilla ängeln Tille får som vanligt massa miljoner fjärilslätta pussar på sin kind...

• Tarjas

Hej Therese

Egoistisk är inget passande ord för att beskriva dig. Du tänker på ditt barn i en stund där många andra inte kan annat än vara själviska. De har inte den styrkan som du besitter. Ni ger Tille så mycket kärlek och omsorg, att han bara inte vill släppa taget om er. Ni är fantastiska som dessutom orkar dela med er i denna svåra tid. Jag har själv ingen erfarenhet av er situation, men jagtror inte jag skulle klara av att vara lika starka som ni är, och orka dela med mig som ni gör. Det vill jag tacka er för ännu en gång. Att just jag och alla andra, får ta del av ert liv, er skatt, Tille-Prinsen...Han har valt ut er med omsorg och jag lovar att han inte ångrat sig en enda gång. Hoppas ni får en bra kväll och att natten är snäll mot er.

Änglarna vakar över er...

Ni finns i mina tankar hela tiden.

Kramar med styrka, kärlek och ork till er alla.

Tarja

• skruttis11

hej Tille lille ville batra kliva in å önska en god natt å hoppas att du inte har allt för ont

kramiz

• Tesan81
    Tänder ljus för tille denna långfredagen
    Älskar min Villemo
  • Jen80

God natt lille Tilleman. Tänker på dig och hoppas du inte har en alltför jobbig natt. Säger det igen, var inte rädd för att släppa taget. Du kommer få det så mycket bättre. Visst, du kommer ju sakna din familj, men ni kommer ses igen...

Therese: Du är en underbar mamma. Jag beundrar dig verkligen. Hoppas ni kan gå vidare efter detta. Vet inte hur jag själv hade klarat det... Men man är väl så illa tvungen...

En massa kramar till er hela familjen!!

• Träz
    Hej lille vän!
    Idag har Saga, Thommie och jag varit och
    ätit god påskmat hos Sagas farfar och låtsas "farmor"..
    Det var jättegott... Jag berättade för dom om dig,
    att du är världens sötaste och finaste kille...
    Och att du är en riktig kämpe!
    Dom blev så rörda när jag berättade om din sjukdom
    och att du har hållt kvar dig vid din underbara famlij och oss
    så länge!!

Jag tänker på dig hela dagarna, så fort jag får en stund över
    så går jag ut på nätet för att se hur det är med dig!!!
    Hoppas att du får en fin natt, med många fina drömmar...
    och vart du än väljer att vakna upp, så kommer
    jag ALLTID att minnas dig, som den finaste lilla kille
    på denna jord, med dom vackraste ögon jag sett!

Min lilla Saga pussar dig lätt på kinden o säger "god natt"!

En stor varm kram till dig Tille!!
    Och en stor kram till din mamma, pappa, Liam och Dea!

God natt Vännen!!
    Dröm Sött!♥
  • beibikär

Gonatt lille vän, hoppas du får sova lugnt, utan plågor och utan bekymmer.
    Therese, va ska man säga? Det måste vara hemskt att slitas mellan olika känslor, vill att han ska gå och vill ha honom kvar...Förstår att det tär på dina krafter! Och på pappas åxå förstås. Ta nu en timme i taget och försök sova inatt. Imorgon är en ny dag och ni är så duktiga, ni orkar lite till, det vet jag! Krama varann hårt och säg högt till varann att detta klarar vi. Viska sen små kärleksord till Tille och kom ihåg att ni hela tiden gjort allt med tanke på hans bästa. Sov gott familjen Kärlek!

• Kibell

Tittar in igen och önskar er en god natt. Hoppas att Tille inte har allt för ont. Tänk att han orkar hänga med. Inte så konstigt kanske med tanke på vilken underbar familj han har som ger han så mycket kärlek. Lilleman har nog svårt att slita sig från er.
    Ja Tille skulle göra sig jättebra på den EB-sidan Therese.
    Hoppas att ni kan och orkar ta er till Legoland. Där är det kul kan jag lova. Var där för många år sen med mitt ex och hans dotter. Hon var då 9 år och tyckte det var jättekul.
    Fjäderlätta pussar på Tille lilla panna och MASSOR av styrkekramar till er Therese, Nicklas, Liam och även till Dea.
    Kram

• Nalle633

Jag önskar av hela mitt hjärta att din kamp snart är slut Tille. Det gör ont ända in i själen att läsa din dagbok therese, vilken ofattbar stark människa du måste vara! Du och din familj har lärt mig och mina närstående att inte hänga upp sig åt småsaker, att inte gnälla och se till det som är viktigt i livet. Tack.

• jeea
    ♥♥♥Varma påskkramar till hela familjen och
    en lätt puss på Tilles panna.
    Hoppas natten blir lugn för er.♥♥♥
    *~* Eva *~*
Svar på tråden Tilles tråd