• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Misan75

Ja så var det åter en dag till ända å dax att säga god natt. Å du Tille vännen. Du kommer nog att öppna dina vackraste blå ögon i morron med, Fast nu har du det jobbigt gubben.
    Men ta å vila du å drick lite vatten. Så hoppas jag att ni får en lugn å fin kväll å en natt som är skön. Passa på Tille å dröm om Magnus tågresa å grillade korvar. Låter så mysigt som bara den. Jag går in här å läser flera gånger per dag. Å varje gång så kommer mina tårar. Allt är så orättvist å ingen kan förklara varför det är så.... Jag blir så j-la arg.
    Ni är i mina tankar mest hela tiden.
    Min sambo undrar va jag är å vad jag tänker på. så säger han, Att den lilla underbara killen har tagit dej i från mej nu för tiden, Men det gör inget det. Jag träffar honom varje dag....... eller hur.
    Så nu så jag bara säga att du bestämmer själv lilla vän när ditt lidande ska sluta här på jorden och få börja att leka med de andra änglarna. Tänk att få göra som du vill hela tiden. Bara få leka å ha det gott, slut på plågor, fast jag förstår att du inte vill lämmna mamma å pappa å dina syskon å resten av familjen. Men det är det ju ingen som vill att du ska göra heller, men alla vi vill att du ska få ha det BRA. lugnt å skönt. Så ta å sov så sött nu lilla prinsen,
    Och vi "ses" säkert i morron med. men annars så finns du i våra hjärtan ändå.
    God natt go natt älskade lilla Tille. Hälsa så mycket till mamma å pappa och Liam med. snusa gott.

• solrosen74

Godnatt lilla Tille säger min lilla simon 6 år till dig.
    Slumra i ro hela familjen.

• Gilga

Lilla prins Tille..den starkaste lilla killen jag vet om..hoppas att du får en riktigt fin natt med mamma och pappa nära..snusa på dom,gosa med dom..bara njut av att vara nära....när du sen vaknar,oavsett var det är,så vet du att du har uträttat stordåd här hos oss.*L*..du har gjort så mycket mer på din korta tid här,än vad dom flesta gör på v'äldigt lång tid

Sussa sötast lillprinsen..vi ses snart

Varma snusningar//Gunilla

• nattuggla

Tänker på er... har inte en aning om vad ni går igenom nu, men jag förstår attt det känns just som du skriver. Hoppas att ni får en lugn natt, god natt på er alla och njut av påsken!

• Ester1

Godkväll!
    Jag har nu suttit och läst dagboken och tårarna rinner. Om jag ändå kunde göra något!!
    När jag tänker på er, vilket är ofta, så känner jag stor värme och gläde. Så nu önskar jag att Tille fick ha det bra och inte ha ont mer, lilla lilla hjärtat.
    Varma kramar till er och en varm liten snusning på Tille.

• Cicci0305

Sov gott i natt lille vän. Jag tittar in i morgon igen.

kramar till hela familjen och lätta smekningar på din panna, Cicci

• Firren
    så hörs änglasången starkare
    glittret faller sakta från himlen
    likt ett snöfall men vackrare
    där ovan bäddar änglarna
    det mjukaste av ängladun
    på de böljande molnen
    i väntan på en liten
    nynnar de på de vackraste sånger
    Säg kan du höra änglasången?
    över himlens klara valv sjungs mjukt
    änglars toner ut
    de är för dig lilla vän
    de väntar dig

med ängladun och stjärnors glitter
    väntar de dig

/Annelie
    Tårtgalen mamma till 3, -99, -01 och -05.
  • hillson

LillemanTösa .. Du skriver så otroligt bra, nu gråter jag igen,skulle ju inte det idag...

Och lilla Tille med sina vackra ögon,dig kommer jag sakna,våra små pratstunder,fast jag kommer prata med dig sen också,hur ska jag annars klara mig...

Jag är så otroligt tacksam att jag fått lära känna denna lilla pojke som berört mig så mycke,det är något jag aldrig kommer glömma..

Tille har en egen plats i mitt hjärta som alltid kommer vara hans..
    Söta lilla Tille vad jag kommer sakna dig....

Therese och Nicklas ni är dom mest kärleksfulla föräldrar som finns....

kramar från sanna

• mutgröna

Godnatt Tille
    Sov gott
    Fjäderlättasnusningar från Towa Jennifer o Jonas mamma

Svar på tråden Tilles tråd