• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Angelina Sky

Godnatt lille Tille! Sov så sött så sött...

hoppas natten blir lugn. Det har brunnit ett ljus för dej Tille här hos oss ikväll..

till Therese: Som mamma kan jag ana smärtan du känner då ditt barn lider, jag önskar det fanns nåt jag kunde göra. Vi tänker på er! O du Therese glöm inte att för Tille är du den bästa mamman han någonsin kunnat få!

Kramar från Angela

• Mysan75

Tittar förbi för att säga: God natt hjärtat!
    Hoppas att du drömmer fina drömmar och att du får en smärtfri natt.

Om tåget kommer förbi så var inte rädd att hoppa på det då Tille, det finns en massa små pojkar på det och de väntar ivrigt på att få leka med sin nya kompis. Men vem vet när det kommer, det verkar inte följa någon tidtabell riktigt. Men snart kanske du kan höra tuffandet och den gamla visslan som viner, då vet du Tille...då vet du.

En försiktig kram och en lätt snusning på pannan...sov gott!

• Jonalv

Nu lyser trädet med lyktorna i ....

Sussa gott lilla killen med föräldrar och bror.

Kram kram

• Black Lady

Nu i ro,
    slumra in,
    lilla älsklingen min,
    Ner i kudden dig göm,
    i din rosende dröm.
    Tills vi ses lilla vän,
    nästa morgon igen.

En visa jag alltid sjöng när mina små skulle sova, sjunger den nu för dig lille Tilleman.

Sov så gått lille vän.

• Adde1

Hej igen

Lille Tille, jag kan ej slita mig,

Min krigare finnsa ännu kvar, du verkar vara full av liv inombord, du kanske förstår vad som försigår. Du vill ej släppa taget, du vill stanna kvar. Jag förstår, men du får det bättre på andra sidan. Inga smärtor och du mår bra och har roligt. Tänk vad många kompissar du kommer att få under årens lopp. Alla vi kommer ju till sist.
    Men jag tror redan du har bestämt dig, om Therese och Nicklas får nya barn, en son, ja vem vet där kanske du flyttar in.

Starkare föräldrar får man leta efter.
    Du är en liten otroligt stor kille, det är få som har så många vänner som dig.
    När du serdan går, var ej rädd, vi alla hjälper dig med goda råd. Alla är vi redo nu, mamma och pappa också.

Therese och Nicklas, jag tycker er sommarplanering låter bra, det är jättebra att blicka framåt, ni måste gå vidare, det är svårt men ni måste. att tänka på sommaren och Legoland tycker jag låter jättebra för er. Ni behöver absolut komma iväg ett tag och rå om er själva och liam.
    Det är viktigt att ägna mycket tid åt Liam och Dea, de är unga , de behöver tröst.

Ta ett break, va er själva, vi andra finns kvar till er tröst.

Lille Tille , en härrans massa snusningar och en lätt puss på pannan får du utav mig.
    Jag tittar till dig senare ikväll.

• Alicia05sMamma
    Godnatt lill prinsen. Hoppas denna natt blir bättre för dig hjärtat & du får sova skönt.
    Du finns ständigt i våra tankar lilla hjärtat. Du är vår stora hjälte fylld med så mkt kärlek.

Kikar in igen i morgon vännen. Små lätta kramar & puss på pannan Tille.
    // Kramar till hela familjen
    från oss
    Linda med familj

• Berkemo

Ville bara kika in och säga god natt och sov gott Tille vännen. Om du vaknar i morgon så hoppas jag att du får en fin dag med mycket sol och kärlek. Synd att du inte orkar vara med och fira påsk och äta god mat och godis. Det verkar som om du tycker det är spännande att få besök trots att du är så liten och skör. Många varma snusningar från mig och min familj. Sov sött !

• 3småttingar

Sov så gott lille Tille.

Tänker på er jämt.

"smeker" stilla Tilles lilla lilla kind.

Kramar om sakta och stilla.

Styrke kramar till mamma, pappa och store bror.

God natt.

• Mamma T

Godnatt lilla söta Tille,och sov gott.Hoppas att ni får en lugn och bra natt,och att du lilla vän slipper ha ont.
    Tänker på dig dagligen,ska du veta.

Varma påskkramar till hela familjen och en mjuk snusning på lille Tilles panna.

Svar på tråden Tilles tråd