• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • IrmelinFraNorge

Lille Tilleprinsen. Du slutter aldri å overraske. Så sterk og så svak. Påskeklem til hele den gode familien.

• Asali65
    Glad Påsk önskar jag er och en förhoppning om frid...
    Livet är som en godispåse: sött, surt, salt och beskt! Och så finns det choklad... *ler*
  • åttabarnsmor

Skönt att natten varit bra hos Er.....hoppas att denna dag, som för övrigt är solig här i dalarna, blir lika bra!

Många påskkramar och tankar till Er!

"Ge Tille en fjärilskram", säger dottern och jag instämmer.

• Smurflovve

God morgon Kämpe Tille! Du är en riktig fighter ska du veta! Tänker på dig och hoppas att du får en riktig Glad Påsk!! *kramar om*

• Eija77

Godmorgon.... eller vad man säger när klockan är tjugo över tio!?
    Vill önska Er en lugn, skön och trevlig PÅSK! Hoppas Ni får det på bästa sätt.
    Ni finns hos mig.... i mina tankar.... i mitt hjärta.... hela hela tiden.
    Tack för att Ni finns!
    *försiktig kram*
    / Erika

• solrosen74

Godmorron lilla vännen och din familj.
    Önskar dig en fin dag och hoppas solen värmer din lilla kind.
    Ni finns alltid i mina tankar ,i mitt hjärta har ni en egen vrå.
    Glad Påsk önskar jag er alla

Många kramar till Tille mamma pappa och Liam.

• Bonus

Hej!!! Önskar er en bra dag i dag också!
    omtanken är den bästa av allla tankar
    kram

• Känslosam 66

God morgon Tille ser att du är med oss idag också.
    Vad skönt att du inte har kräkts blod nåt mer.
    Men du är så trött lille vän,då behöver man dricka lite vatten det blir man starkare av.
    Önskar dig och familjen en så bra dag den kan bli lilla vän

Tänker på er ständigt!

• Liamsmamma Fia

Godmorgon Tille. Ännu en dag har Du valt att vakna och vara med oss. I dag skiner solen från en klarblå himmel här hos mig, hoppas ni har lika härligt väder. Jag ville bara säga att jag är glad att Du fortfarande är kvar, även om det är med blandade känslor. Det är bara Du själv som kan avgöra när det är dags för Dig att kliva på Magnus fina tåg och påbörja den sista färden. Saknaden och tomheten efter Dig kommer att vara så stor, så stor... Försök nu i alla fall att han en så bra dag som det bara är möjligt tillsammans med Dina nära och kära.

Och du LillemanTösa, du skriver så fint...

• skåne84

Tille min hjälte du orkar än vilken kämpe du e kanske tåget ännu ej anlänt o stjärnan ej tänts de som magnus skrev lille kompis gud vad jag tycker om dug du e allt en filur du

Glad påsk Hela familjen njyt av varje sekund (gör ni säkert redan )men ändå

KRAM från sabina med familj i skåne

Svar på tråden Tilles tråd