• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Flisaskruttan

God förmidda Tille och familjen. Skönt att höra att natten varit lugn! Det glädjer mig.
    Tille! Du är en sån fin kämpe. Hoppas du får en trevlig dag med roligt folk att spana på. Terese och Nicklas! Hoppas ni får en trevlig påskmiddag med nära och kära, vänner och bekanta. Och Liam! Du får väl vara stora karn och se till att alla sköter sig ;o)
    Jag önskar er en Glad Påsk
    Nu ska vi åka till Farmor och Farfar.
    Snus på Tilles panna och Kramar till er andra...

*ta vara på dagen*

Vi ses i kväll / Maria

• Nana 24

Godmorgon Tille prinsen! Läste i dagboken att du fortfarande hänger med! Du måste verkligen ha en livsvilja utan dess like! Det är klart att du ska fira påsk med familjen, eller hur Tille lille? Hoppas att ni får en fin dag och att solen skiner på er med i Sundsvall! Hoppas att du har många vackra drömmar när du sover Tille liten, och att du får i dig lite vatten ivarje fall under dagen! Snusningar på pannan till Tille killen och en försiktig puss på den lilla kinden *kramar om* och önskar hela familjen en trevlig påsk!

• Liamsmamma Fia

misan80: Plus är en betaltjänst som man kan beställa. Kostar 20 kr tror jag.

• Blåviol

Tille lilla kämpe! Skönt att höra att natten var lugn.
    Min mormor blir 100 år i augusti. Hon bor hemma i sitt eget fina röda hus. Tidigare har hon haft lite upp och nergångar. Men hon har alltid varit så snäll och rar. Nu är hon jättedålig och har bara velat ligga i sin säng i flera dagar. Hon vill inte äta och inte heller dricka särskilt mycket. Mormor som alltid har funnits. Kan inte tänka tanken på att hon kan försvinna. Vi barnbarn och barnbarnsbarn som alltid om somrarna plockat hallon på hennes buskar i trädgården och hon har berättat så mycket om det hon varit med om under sin långa livstid.
    Och du Tille, har gett mig så mycket. Ändå fast du bara är knappa halvåret så har du hunnit gjort så mycket värdefullt. Du har underbara föräldrar som gör allt som står i deras makt. Kanske min mormor Märta och du kan ses någon dag på andra sidan. Hon älskar barn och skulle ta hand om dig kan jag lova.
    Kramar till mamma och pappa och dina söta syskon
    Öm snusning till dig lilla Tille.

• popsnöre

Glad påsk Lilla Tillee. Jag hoppas du fick pussen vi skicka igår med vinden, om inte så kanske sen kommer fram ikväll..

Puss från Fam R ..

• Liamsmamma Fia

misan 80: Glad att kunna hjälpa.

Glad påsk!

//Fia

• pofia

Han måste ha ett otoligt starkt hjärta lilla Tille...som orkar kämpa så länge. Alldeles överfyllt av kärlek kan tänkas

• The rat

Äntligen har jag hittat till tråden,,,,,,är inte så haj på detta men jag lär mig!
    God morgon kära vackra Tille och även övriga familjen såklart.
    Ville bara komma in och säga Glad Påsk till er. Jag hoppas ni får en lugn och trevlig
    påsk middag senare idag.
    Beundrar er energi som ni har, en sådan som jag inte trodde var möjlig att man kunde
    ha kvar efter så många dagars kämpande.......kära underbara föräldrar och syskon.
    Vilken fin bild du fått Tille här på tråden, och vilken fin berättelse som Magnus skrivit.
    Har äntligen hittat hit och fått läsa några avsnitt ur den.
    Jag tittar till er då och då hela tiden men mina tankar finns hos er mer eller mindre hela tiden.
    Kramis Malle

• Börnen

God morgon Tille! Idag skiner solen, bara för dig!

Svar på tråden Tilles tråd