• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Amorella

Glad påsk, Tille! Tänker på dig även idag.

• Therese6699

Hej på er. Nu sitter vi och väntar på vårat besök. Skönt att få det lite städat. Inte för att vårt hem har förfallit innan, men nu blev det i alla fall finare : )

Trollma: Du undrade om det hade blivit jobbigare. Nja inte att han ska försvinna ifrån oss utan mer väntan på att det ska ske. Nu äter han inte och knappt dricker så man vet ju att det är på antågande rejält. Det gör att väntan känns ännu mer utdragen.

Dagboken kan man läsa i mitt krypin på gamla familjeliv.

Liam ska åka iväg med sin kusin på Ice Age2, det är lite fubbigt. Den skulle jag också vilja se. Men jag får väl ta med mig Nicklas och gå på den senare när det här är över.

Ha en trevlig påsk.

Kramar
    Therese

• illern i mitt liv

OOOOOOOOOOOOOOOOO Tille . ännu en dag med oss , du är verkligen tapper .
    Läste i din dagbok Therese att du hade pratat med läkaren , skönt att få höra lite positivt oxå , att han sover så mycket och inte har ont känns bra.
    GLAD PÅSK TILL HELA FAMILJEN.

• södertälje

Hej Therese måste vara fruktansvärt tungt att gå och vänta,väntan på det man vet blir så otroligt hjärtskriande sorligt,saknaden efter Tille.Det är föresten helt otroligt hur stark lill prinsen är.Hoppas på en fridfull påsk.

• Mist

Skickar massa kramar till dig Tille och din familj! Vilken tapper prins!
    Ha en underbar påsk!

• Zwea

Här skiner soooolen idag på vår familj, hoppas den skiner på er med. Glad påsk till er, mys mys på dig Tille!

• nakeal

Tilleman lille vän, du finns ständigt i mina tankar.

Ha en underbar PÅSK.

tusen kramar från jessica med familj

• Tissan

Starka duktiga lilla Tille. Så mycket glädje du skänker. Glad påsk till dig och din familj!

• mammatil4

Hei hei

Det må vere så vanskelig å vere dere nå.... kan ikke fatte hvordan dere har det.... vi her i norge følger med på hva som skjer hver dag og mange ganger for dagen,
    denne påsken ble noe helt annet enn hva vi hadde trodd.
    Vi er blitt kjent med en fantastisk familie og en fantastisk sterk liten gutt.
    Det gjør vondt å se bildene av den lille kroppen men han er så fin så fin.
    sender mange styrkende klemmer fra Norge.

Lin og gutta

Svar på tråden Tilles tråd