• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • KatastrofKatt

en härlig morgon.
    solen skiner och fåglarna kvittrar..
    och du, du är här ännu, fina, fina fjäril.

snusningar, eviga

• MissMijah

glas påsk tille me familj!!! hoppas solen skiner på er ocksåo att ni får en lugn skön dag...kramis!

• tammago

Älskade älskade barn....

Fina gosse, önskar dig en fin påskafton med dina nära och kära.

Tänker så på dig min lilla vän.

*****KRAMAR OM*****

Erica, malmö

• Trollma

Hej Tillevännen, Therese och familjen...

WOW!! här ha man varit borta en vecka och en ny tråd har hunnit startas och redan är det över 6000 inlägg!! Har inte hunnit läsa så många sidor, då vi har fullt upp med flytt och en liten vilde på 15mån. Nog finns det människor som bryr sig! Det värmer hjärtat här, hur mycket ska det inte värma hos er. Varför tog dom bort den andra tråden?
    Har nu legat sjuk i feber, magont osv, sen blev det en väldigt oplanerad resa ner till svärföräldrarna, trots att jag inte var frisk än, men svärfar/farfar fyllde ju år! Så det har inte blivit att sitta vid datorn näst intill alls, men har tänkt på er varje dag...och undrat om Tille är med oss fortfarande. Å visst är du med oss, wow vad du har stark vilja och nyfikenhet på livet. Ditt starka hjärta har du definitivt fått från din mamma och pappa. Vad tappra ni alla är!!
    Känns det tyngre nu Therese än tidigare? F´låt om det är en tung fråga, men det låter så i dina ord, dom får tårarna att rulla här och hjärtat gör så ont. Hoppas han kan finna ro snart att släppa taget, så han får flyga vidare till andra änglabarn och få en liten paus i jobbet som superhjälte.
    Önskar er alla i familjen en glad påsk med mycket gott och lugn och ro...En försiktig snusning på tilles panna från oss/ Kramisar från Maria och Ebbe

• Blåviol

Önskar någon kunde svara varför du lille, så speciellt underbara hos oss inte får vara.
    Önskar det fanns mirakel så att du kan få stanna.

• Rozzi

Hej Tille!
    Jag är helt ny här på sidan men jag har hört väldigt mycket om dig av min dotter som följer dig och din familj varje dag.
    Vilka underbara och starka föräldrar du har, Tille.
    Jätte stora kramar till er alla!!!

• ThomasW

Glad Påsk Tille mannen!

Så du valde att uppleva en solig påsk afton. Hoppas att du får möjlighet att komma ut en stund och låta vår solen värma dina kinder lite. Sönt och höra att det är lugnare idag. Framförallt att du inte har ont.
    Nu måste jag också forsätta påskstöka lite annars får jag det där onda ögat som din mamma pratade om.Ha det bra idag så tittar jag in senare ikväll.

Jag önskar familjen en skön påskafton. Om ni hinner och kan så njut av solen lite grann. Hoppas att ni har sol hos er också.

• cilis

God förmidag Tillegodingen med familj!
    Hoppas att ni får en lugn och skön påskafton.

• Oxen1967

Hej Therese!

Jag har som så många andra före mig följt dig och din familj under flera veckor. Stunderna vid datorn har blivit fler och längre. För mig personligen och min familj på fem personer så har erat liv påverkat oss på flera sätt. Vi har tre pojkar 2, 8 & 10år.

De har frågat mig: -mamma, kan jag också få den där sjukdomen? Om jag får den, kan jag dö då? -mamma, hur blev Tille smittad? Hur kan man veta att någon skall dö? Kan inte doktorn ge honom medicin? Vi har pratat om döden, sjukdomar och om livet efter döden.

Du, Therese, och din familj har fått en stor plats i våra hjärtan. Om jag kunde sjunga skulle jag sjunga för dig. Om jag kunde måla skulle jag måla en tavla till dig. Om jag hade blommor skulle du få den vackraste av buketter. Från en mamma till en annan mamma så vill jag att du ska veta att jag tycker om dig!

Massor av kramar från oss alla till er alla. En extra puss till Tille! Jag tror att han lever på all den energi och kärlek som riktas till er från hela landet

Svar på tråden Tilles tråd