• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • buzans

Lilla hjärtegryn vad du är stark, din livsvilja är enorm. Hoppas du får en bra dag med familjen.
    Glad Påsk
    kramar

• Tarjas

Hej hela underbara familjen.

Vad skön Therese att du känner lite lugn after samtalet med läkaren. Jag tänker på er hela tiden och önskar det fanns något jag kunde göra för er. Tillevännen har det så bra han kan ha och känner er karlek och känner sig trygg hos er. Snusa på varandra idag, så mycket ni hinner.

Kramar

Tarja

• majsan828

Jag har följt din dagbok i flera veckor och blivit väldigt berörd. Detta lilla knyte som har en sån livsgnista. Vill önska hela eran familj en GLAD PÅSK.

• Paddan

Glad påsk...Hoppas ni får en bra dag..Vi tänker på er...*kram*

• jeja66

snowgirl: Har du den gamla versionen av familjeliv? På den fungerar det att se dagboken.

Gladpåsk Tille med familj

• fyrbarnsmor

GLAD PÅSK och ha en bra dag i solen, hoppas Tille får vara med er denna dag med.
    Kram från hela min familj .... tänker på Er

• HST

vill oxå önska världens starkaste familjen en riktig varm påsk kram . Å en fin och lugn dag till dig Tille lille och mamma å pappa.
    kram

• Kollsmitt

Vad skönt att höra läkarens kommentar! Nu känns det mycket bättre, att han trots allt kanske inte mår så himla dåligt. Han är stark lille Tillgubben!

Kram på er och ha en riktigt mysig afton!

*Snus på lilla Tille*

/Riika

• Bäsis

Glad Påsk och massa kramar på er, hoppas att ni får en fin och solig påsk.

Svar på tråden Tilles tråd