• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Berkemo

God morgon eller säger man godmiddag? Har varit ute i det underbara vårvädret. Ska Tille ut i solen i dag ,eller är det fullt påskstök? Jag tycker det låter helt underbart att han inte verkar ha ont. Han är så jätte söt er lilla kille. Hoppas att ni får en fin påsk. Det är väl klart att er lilla krigare håller ut, för vem skulle väl inte vilja vara född till denna underbara familj? Ha det nu en riktigt skön påsk. Jag kommer att kika in fler gånger i dag. Kram på er allihopa, hälsa Tille.

• mamma69

Va skönt att höra att han inte verkar ha ont, här har solen äntligen tittat fram så vi ska ut och gå lite, handla lite osv.... tittar in senare igen, ha det så bra idag, många kramar till er och lilla lilla Tillepojken..............

• snorvan

Glad påsk Tille Lille...hoppas du får en fin dag med din underbara och starka familj. Tänker på er!

• Vibeke75

Ønsker dere en fin påskemiddag og en kjempe god påske! Dere er en helt utrolig familie! Ord føles fattige når man skal prøve å beskrive de følelsene man sitter med..... Mange gode og varme tanker til dere alle fra nord-norge!

• Björnes

Hej lille prins!

Har nu varit framme på stan och handlat vårskor till barnen. Här lyser solen och det känns som om våren har kommit. Skönt.

Bra att du dricker lite vatten min vän. Det är så jobbigt att vara torr i halsen. Skönt att du inte verkar ha det så ont utan att du kan sova. Fortsätt med det. Läste att mamma hade pratat med doktorn idag. Bra att hon gör det för det känns nog skönt för henne.

Hur är det har det kommit några påskkärringar till dig? Här har det varit några stycken. De är sååå fina!

Jag läste att ni ska få lite besök idag. Det blir säkert trevligt. Jag antar att du kommer att charma dem rejält!

Ha en riktigt Glad Påsk och sköt om dig. Sov och ta det lugnt och drick lite, så att du inte blir så torr i halsen.

Du har en plats i mitt hjärta du lille fjärlisgrabb!
    Många snusningar till dig och varma påskkramar till dina underbara föräldrar Therese och Nicklas. Det så klart din underbare bror ska ju också ha en stor påskkram
    Erika med familj

• neeke72

GLAD-PÅSK lilla TILLE...

Kramar från oss...

Cornelia 050403
  • majzzan

Påskharen skickar en hälsning till dig Tille lille.... kram

• HST

---------------*.
    --------------*,*
    -------------*,,,*.
    ------------*,,,,,,*
    ---*-*-*-*,,,,,,,,,,*-*-*-*
    ----*,,,,,,,,(.)??(.),,,,,,,,*
    ------*,,,,,,( ?o?, ),,,,,,*
    -------*,,,()kram(),,,,*
    -----*,,,,,,,(_)-(_),,,,,,,*
    ---*-*-*-*,,,,,,,,,*-*-*-*
    -----------*,,,,,,*
    ------------*,,,*

• 74Alfons

Hej kära vänner! Jag har inte kunnat titta till er på ett dygn då vi är hos Linnéas farmor och farfar i Småland. Det var med snabb puls jag öppnade tråden men så ser jag att lilleman fortfarande slår upp sina blå! Tänk att ni får ännu en dag att pussa och snusa på den lille. Jag hoppas ni känner styrkan från era vänner så att ni orkar lite till. många många kramar Henriette

• Gustav2005

Ett litet påskägg fullt med solsken, några leenden, en kram till var och en i familjen, och massor utav tankar på er alla, kommer från Gustav 10 mån och hans familj. Vi hoppas ni får en trevlig påskafton i solen. Och Tillemannen får väl så mycket kärlek en sån här dag att det inte förvånar mig om han lever ett tag till efter det. Ni skrev tidigare hur förundrade ni var för att han bajsar, men läkarna har ju sagt att han lever av kärlek. Så när kroppen har omvandlat den till energi så blir ju precis som med vanlig mat resterna bajs...

Ha en skön dag i trevligt sällskap!
    Snusningar o Kramar
    Karin o Gustav som just nu övningsgår med en stol )

Svar på tråden Tilles tråd