• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • 83an

God morgon prinsen!
    Läste i din mammas dagbok att Du fortfarande är med oss.
    Varken jag eller någon annan förstår hur länge Du orkar kämpa, tappre riddare.
    Hoppas iaf att ni får en lugn och skön påskafton hela familjen.
    Ta hand om er!
    Kram

• Moa och Max

De allra bästa man kan göra för sitt barn är å älska den och ge den tillåtelse å lämna jordelivet! Att säga till den man älskar att de är helt okej att den dör, de gör både ont och är smärtsamt (har varit med om de nämligen).

Ni är otroligt starka och kärleken vet ni precis hur ni ska kunna dela ut! Lilla karamellen vet att han är älskad trotts sin sjukdom, inte för att barnet vet om att den är sjuk direkt men eran kärlek och erat goa stöd gör att han är så trygg i eran famn.

Ha en bra helg och vad som än händer så finns ni i mina tankar ständigt och jämt!

• pofia

God morgon Tille m familj! Skönt att natten varit lugn, då har du väl inte ont i alla fall Tille?! Hoppas ni får en bra påskafton med god mat (och kankse lite godis ) Såg att ni skulle ha påskmiddag, då kommer det kanske lite vänner som du kan spana på Tille, du verkar vara en social liten kille! Ni finns i mina tankar hela tiden...
    Ha en bra helg! Många lätta kramar Sofia

• CarinaB

Godmorgon vänner, vad han kämpar den lille... Här skiner solen starkt och jag hoppas att den gör det på er oxå!

• levlivet

Lille vän var får du energin ifrån...du lille tappre kämpe..
    Jag skall tänka på dig hela dagen när jag går här o packar upp o grejjar iordning...Var uppe kl:05 imorsse o undrade hur det var med dig.Man kan inte släppa digur tankarna..
    Kramar o glad påska lille älskade Tille..

Kramisar från Fam Alfredsson-Fihn

• misan 80

Är det någon som kan guida mig i hur man lägger in en bild här? Jag lyckas inte med mina försök...
    Tack och Glad Påsk!!
    Maria

• Liamsmamma Fia

misan80: Du måste ha plus för att kunna lägga in en bild.

• Gilga

Hej prins Tille..hittade en dikt,vet inte om den passar,men vi provar..

"Ett litet barn,som tillhör Er..undrar om Han vet
    Vad Han har gjort,vad Han har gjort..
    Att Han i Er nytt liv har gett..
    Där i Hans blick,finns världens ljus
    Vår kärlek till Honom kan aldrig ta slut..
    Vi älskar dig vårt barn..

Önskar att Vi kunde fråga,hur Vi kan bli som bäst..
    Vi vill att du ska känna stolthet..
    Att just vi blev föräldrar till Dig.."

..Du kan känna sån stolthet över dina föräldrar,dom kan inte bli bättre..deras kärlek till Dig prins Tille är oändlig

Svar på tråden Tilles tråd