• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • IrmelinFraNorge

Titter innom for å sende deg noen fjærlette kramar du lille helten vår. Håper turen ut i solen var flott. Og at solens varme stråler fikk gitt dere litt ekstra energi. Tenker på dere.

• Sanber

en ny dag -  en ny "Tille Hälsning"
    Lilleman...oj vad vi tänker å dig! här hemma pratar vi hela tiden om dig, undrar hur allting går och hur du har det!
    Tur att din mamma är så duktig att informera oss ...och sättet hon skriver på får oss verkligen att känna oss delaktiga!

Tille, ha en bra dag!
    solskens kramar från oss alla!

Mamma Till Underbara Casper alias Cappe Cappelito!
  • Tingeling

GLAD PÅSK Tille och Therese + hela familjen förstås=)
    Hur mår ni alla idag??
    Hoppas att ni får en trevlig dag!
    Många kramar och tankar till er alla!KRAM!!!

• Suss71

Vid himlens grind
    där blåser en vind
    från närmaste stjärna
    så sval mot din kind.

Vid himlens port
    står tofflor på rad
    när barfota änglar
    går molnpromenad.

I himlens sal
    är väggarna blå.
    Där leker Vår Herre
    tittut med de små.

• Fullrulle1974

Tänker på dig lillkillen, hoppas du har en mysig dag utan några större problem.... varit ute i vårvärmen och många gånger har tankarna vandrat iväg till dig...
    Många pussar i pannan
    din vän

• marie 37

Skönt att du har fått njuta lite av solen och känna att våren tar sig mer och mer plats,även om ni har snö kvar (har ni det)?
    Här i Helisngborg är all snön borta och alla vårblommorna har kommit upp.

Tille du starka lilla pojke!
    Du finns alltid i mina tankar, lika så dina föräldrar.

Vi ska iväg lite i kväll men jag tittar till dig när vi kommit hem. OK?

Snusningar och önkan om en trevlig påskmiddag./ Marie i Helsingborg

• koje

Vad skönt att vara ute i det fina vädret Tille. Att du hänger med än. Du lille otroligt starke lille parvel.

Har sovit dåligt i natt vet ej varför men i morse gick jag in för att kolla hur det var med dej men då sov ni nog gott. Sen somnade gabbebus vid 8.30 och då passade jag på att lägga mej jag med resten av huset sov fortfarande då.

När jag sen vakna så var det det första jag gjorde var att kolla hur du mådde och då hade mamma skrivit att du låg och gosade med pappa så mysigt. Gjorde ni rätt i slappa påskafton toppen.

Sen var det full rulle här ett tag o nu läste jag att du är ute i det fina vädret. Hoppas att du får en bra påsk Tille lille tittar in här sen igen när allt har lugnat sig.

Tille lille en massa fjäderlätta pussar på kinder o panna och en massa styrke kramar till Alla de dina som du har runt dej. Hoppas att de får se dina vackra otroligt vackra blå ögon idag med.

Tittar in igen ses sen hej så länge.

• Makkan

Hej Tille

Hoppas du har det skönt i solen och spanar in fjärliarna och lyssnar på fåglarna.
    Ha en fortsatt bra påskafton min lilla hjälte så hörs vi senare.
    Många mjuka varma kramizar Tilde & Makkan.

• Tarjas

Hej Tille-hjärtat...Det är Tarja igen. Vill bara önska en fortsatt bra dag tillsammans med dina nära och kära. Härligt att du varit ute i solen och mysit. Vi har också varit ute i det fina vårvädret och krattat lite och blåst såpbubblor. Jätte kul. Vi hörs lite senare Tille vännen. Nu ska vi åka till Elinas och Markus mormor och morfar, men vi hörs ikväll igen.

Lätta påskkramar

Tarja, Mika, Elina och Markus

Svar på tråden Tilles tråd