• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Vackerpingla
    Glad Påsk till Tille å hela familjen!!! Hoppas du fått nå goa påskägg Tille
    Ha en underbar dag å kanske några solstrålar som vilar i ditt ansikte..

Kram från Umeå
  • mica05

Glad Påsk Tille med familj.
    Solen lyser så gul idag. Vi tog en promenad vid havet. Det gnistrade klarblått, strandkiosken hade öppnat och serverade varm choklad och segelbåtarnas vita segel syntes överallt på vattnet.

• Sömntutan

Lille Tille!
    Nu är jag här igen för att kolla hur du har det. Jag har precis kommir hem från stan där vi varit och köpt lite grejer till kvällen. Hela vägen in till stan satt jag och tänkte på dig och din kärleksfulla familj. Det gör så ont i mig att veta att dina föräldrar och syskon bara väntar på att du ska kliva på tåget. Jag kan ju inte ens föreställa mig hur det känns, men att tänka på att jag skulle vara i den situationen ger mig en stor stor klump i magen.
    Jag hoppas att ni får en fin påskafton med många goda ägg och att du dricker lite vatten Tille, så du orkar med natten.
    Jag kikar in senare och säger god natt såklart!
    Fjäderlätta pussar på din mjuka panna!
    Anna

• ninaa 65

Glad påsk på er.
    Ha en skön promenad i solen.
    Tänker på er.
    Massor med kramar från
    ninaa

• jejnaren

Hej!

Jag har följt er här i det dolda men nu kände jag att jag ville skriva. Tille har fastnat i mitt hjärta och jag gråter ofta när jag tänker på honom. Detta underbara lilla barn!
    Vilken liten kille han är! Vilka underbara ögon!

Våra barn är bara till låns och vi måste ta vara på tiden tillsammans med dem!

Kramar J.

• Bonus

Hoppas att ni får en skön stund i solen

• vichy

Njut av solen Tille, den lyser før DIG idag!!!

• BEllens mamma

Välkommen ut i solen Tille-killen!

Nu har jag, Ellen, storasyster Amelie och Ellens pappa Björn varit ute en sväng och handlat. Bland annat blev det ett nytt babyalarm till Ellen eftersom hon sover en vångning under oss där hennes syskon sover, och det larmet vi hade inte fungerade längre. Det blev en dyr historia Tille, sådana där babyalarm är inte gratis. Men vi vill ju inte riskera att inte höra vår lill-snurpa då hon vaknar, så det är en väl värd investering, för Ellens skull.

Hur har du det ute i solskenet, sover du måntro i den sköna vårvärmen? Eller hur kallt har ni det däruppe? Här i Linköping skiner solen från klarblå himmel och temperaturen är uppe i nästan 15 grader i skuggan! Så nu kan Ellen busa omkring i vårt inglasade uterum fastän alla rutor står öppna, för så varmt är det vännen. Men jag antar att våren kommer aningen senare till Sundsvall, eller Tille?

I kväll ska storasyster Amelie vara barnvakt till Ellen och så en kompis till henne. För du förstår Tille-mannen, ibland behöver de vuxna också få gå bort utan barn, fastän det kan verka lite tjabbigt ibland. Vi blir så mycket snällare föräldrar då förstår du. Så vi ska gå bort på fest till Ellens gudmor och hennes man och så kommer det lite andra folk dit med. Och det ska blir skoj... Men Tille-vännen, jag kommer inte att glömma bort dig. I morgon finns jag här igen... vare sig vi möts här eller någon annanstans.

Ha en underbar dag utomhus....

Dunkramar från Ellens mamma Lotten

• bbff

Hej Tille-söt!
    Ville bara säga Glad påsk till dig och din familj.
    Ha en bra dag i solen!

• Killarna Larsson

Hej lilla söta Tille..!
    Hoppas dagen har varit bra för dig Tille o att din mamma o pappa har fått städa lite.

Vägen till månen är ganska lång.
    Till månen vill jag komma en gång.
    Jag bygger en stege. På den kan jag stå.
    Där klättrar jag upp, och så knackar jag på.

Gubben i månen är rund och snäll.
    Han hänger där så ensam var kväll.
    Han vill nog ha sällskap, det kan man förstå.
    Vad tror du han säger när jag hälsar på??

Kramar om dig lilla söta vän!

Många försiktiga kramar till dig Tille från Sussie med familj

Svar på tråden Tilles tråd