• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mamma69

Lilla lilla Tille du är min hjälte och idol här på jorden, sen när du åkt vidare blir du min hjälte och idol bland änglarna...

många snusningar på dig lilla gubben och kramar till mamma, pappa och dina syskon.

• LillemanTösa

Glad Påsk Familjen Kärlek...

va härligt att Ni är ute och njuter av solens sköna strålar..solen strålar här med..Tille liten ligger och spanar kanske, och somnar sen om så Sött och Tryggt..

Ja, här har jag storstädat, på självaste påskafton..mm..Janne och Melle var ute på en promenad, en långpromenad..i 2 timmar..det var skönt för mina Älsklingar, och för mig som äntligen städade badrummet..det skrek efter skurmedel..

Hoppas Ni har det riktigt mysig med gästerna..men det har Ni, kan inte tänka mig att ni inte skulle ha det..att umgås med er måste vara riktig Lycka det, se på Tille..gosedu..

Nu sitter Janne och Melle och kollar på hockeyn..Färjestad leder med 1-0..wiii..*nöjd*..;0)och jag var ju tvungen att kika in till Er..våra goa vänner..vi har gjort Paella här och ska sätta oss och äta nu i periodpausen..mums..Janne och Melle säger Glad Påsk..ni får en slängpuss rätt på munnen av Melle.."SMACK"..kände Ni?..det är såå gott det..

Godisskålen som vi fyllt med påskkärring / påskgubbe & påskhare godis börjar bli tom..märkligt, för vi har bara fått tre påskbrev..*harklar mig lite generat*, jag är en dåålig människa..men vi har..äpplen..euhm..

Ice Age 2..Liam Tigern..va kul..ja, den är säkert riktigt rolig..jag tror vi har sett ettan 3 ggr här...och skrattar lika mycket varje gång..

Ville bara kika in och säga Hej och Glad Påsk..men ni var inte hemma, så jag tittar in sen igen då..

Många Goa PåskKramar kommer till Er..fyllda med Godis, Leenden, Solstrålar & Värme..till Er Alla..Famlijen som är såå Underbar..som Älskar så Mycket..
    KRAM KRAM KRAM KRAM...och så Tille Tille..du.. goast i Världen..i mitt Hjärta..

• thelif

Hej lilla vän. Jag tittar in in liten sväng för att se hur ni har det och önska er alla en fin, fridfull påsk.

Jag har läst i dagboken att ni har det förhållandesvis bra just nu, det känns skönt för oss alla. Och att ni har sol!

Vad skönt Tille-vännen, att du ha fått komma ut i solen idag och vaggas lite i vagnen. Det är mysigt! Det är nästan så att jag blir lite, lite avundsjuk.. För i Boden, lille vän, där jag bor har det inte alls varit någon sol idag.. Fast vi har varit ute litegrann iallafall, åkt skoter och pulka och haft det mysigt.

Nu ska vi börja göra oss lite påskmiddag, så jag måste gå och hjälpa till med det.

Men jag önskar er alla en riktigt fin kväll, så ses vi lite senare.

1000 styrkekramar till mamma och pappa och Liam, och en massa fjärilspussar till Tille, min vän.

• Amazona

Hej Tilleman- Lilleman, jag är hemma nu vännen.

• Adde1

Hej Tille, Therese, Nicklas och Liam och Dea, nu är jag här igen.
    Har varit i hamnen och gjort klart båten, satt på däck och spanade upp på himlen, det kom ett flygplan, jag undrade ifall du var där uppe på den klarblå himmelen och kastade påskägg på flygplanen. Jag blev lite fulliskratt. Vi har underbart väder i GBG, såg min första fjäril idag. Tille, jag tänkte just då på dig.

Jag tror att många kommer att tänka på dig när dom ser en fjäril, du är ju ett fjärilsbarn.
    Å andra sidan så kommer det inte vara lätt att glömma dig heller, och det är bra.
    Du har satt spår i alla dessa människor, du har blivit ett HELGON.

Vi andra har lärt oss mycket av dig, om du bara visste!
    Hur skört livet är, ta till vara på dagen, värna om de du älskar osv.

Själv så fick jag höra igår kväll att jag har blivit så mjuk och god, speciellt mot barnen.
    Det känns jättebra att höra, men varför på bekostnad av dig Tille.

Hade jag inte hört om dig så hade jag väll fortsatt vara stressig och flyga flerea varv runt vårt jordklot.

Jag flyger väldigt mycket Tille, jag kommer alltid att söka just din stjärna nattetid.
    Tillhör andå skaran (lite flygrädd) vad skall jag vara rädd för? om något händer så går det ju så fort. Du Lilla, STORA Tille har lidit i snart 7månader.
    Vad gnäller vi vuxna för när vi är förkylda.

Nä, Tille, du har nog gjort något väldigt stort under din korta tid på jorden.
    Hoppas att du fortsätter med storverk på andra sidan.

Jag känner dig inte, men det känns ändå som att jag vet vem du är. Och det känns väldigt bra.

Jag hoppas att du står ut nu på påskafton när du sover och hör svagt alla era jäster tjata.

Ta hand om er hela familjen, återigen GLAD PÅSK.
    Jag hälsar på ikväll igen.

Tusen snusningar och styrkekramar hela familjen.

• Mymlann

Jag blir så varm när jag läser allt vackert som ni skriver Tack !

Hoppas du har det bra idag Tillevännen.

♥ Mymlann
  • viktoranton

Hejsan,tittar inen sväng för att se hur ni har det.

Vad härligt att ni har varit ute i solen och fått njuta av frisk luft!

Ha det så bra i kväll och snusa lite på Tille från oss!

Påsk kramar

• BarbroiSanDiego

Godmorgon från oss. Ser att den lille Tille-kämpen fortfarande är med er, och oss, och att han sover mer och mer. Många tankar går tlll er, och en förhoppning att ni får en lugn och fin dag med kanske en liten spaningsstund i alla fall....
    Tille, fjärilspojken med de vackra blå ögonen, och med de vackraste blåskimrande vingar. Du kan flyga hem nu.

Svar på tråden Tilles tråd