• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Hustomten

Sänder kramar och pussar till dig lille Tille.
    Hoppas du får en fin och lugn påsk.

Tänker på dig ständigt.

*Kraaam*

• MEJG

Sänder påsk-kramar till Er!

Ni finns i mina tankar.

• Fröken Stålhand

God natt lille Tille... Hoppas att natten blir lugn och att du slipper ha ont!
    Härligt med lite sol idag. Mysigt med lite främmande som myser med dig också! Kom ihåg att ta in alla vårdofter och spara dem på ett bra ställe i ditt sinne!

*styrkekramar*

• Jenny E

Vill bara sända en påsk hälsning till era alla i hella familjen och jag tänker på er hella dagarna och undrar hur det går för er. Många varma kramar till dig Tille

• viktoranton

kan inte låta bli att gå in och titta om din mamma har skrivit något nytt i dagboken, och nu hade hon skrivit att du har blivit ompysslad av mammas moster,vad skönt att någon sitter och stryker dig på pannan.

Mamma och pappa och storebror pysslar ju om dig hela dagarna också.
    Hoppas att du kan dricka lite mera vatten innan du somnar för natten, jag säger godnatt till dig nu och sov sä sött så får vi se om du tittar upp med dom fina blå ögon i natt eller i morgon? Kanske tåget kommer och hämtar dig? men det har man ju trott förut med, men du kämpar och kämpar lilleman.

Ha det nu så trevligt resten av kvällen!

Många kramar

• MyFine

Mina varmaste påskkramar till dig och din familj Tille!

• trippel

.....^....
    ..../.....
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)
    Tänder kvällens godnatt-ljus för dig Tille..
    Sov gott

Kram

• zitis81

Vi tänker på er och hoppas att ni har en riktigt bra påsk.
    Många kramar Rosita med familj

• Eija77

.....^....
    ..../.....
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)

Tänder ett för dig Tille, både här och hemma hos mig på vardagsrumsbordet. Tänker ständigt på dig och hoppas du finner frid!
    Kramar från Erika..... hälsa mamma, pappa och syskonen också

Svar på tråden Tilles tråd