• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Hemgårn

Tille, ville bara säga att vi kommit ram till Åmål nu. Jag kommer in sen!

Snusningar!

Magnus

• Halime

Hej på er!
    Jag har inte kunnat titta in till er förrän nu.
    Vad skönt att höra att ni har varit ute i det fina vädret.

Der har inte jag. Jag, Mikael och Love somnade på sängen och sov i 3 timmar och vaknade nyss. Vi skulle ju bara vila i 20 minuter...
    Nu ska vi snart åka till kolonistugan.
    Jag kommer nog inte kunna titta in till dig förrän på måndag, men jag tänder som vanligt mina ljus.
    Håller utkik på¨himlavalvet efter din stjärna.

Puss på kinden Tillevännen.
    Kram Linda.

• Klatermaja
    En lugn och trevlig påskafton önskar jag er alla!

Kram och god natt från Övik....
    /Klatermaja
  • Klatermaja

Jag har varit lite frånvarande från tråden då jag är på semester och inte sitter vid datorn som vanligt, men jag följer utvecklingen hur det går för dig lille Tille - varje dag! Du finns ständigt i mina tankar du tappre lille kämpe!!

/Klatermaja
  • Catta80
    Hoppas att ni får en lugn och stillsam natt och jag hoppas att Tille inte kommer att ha så ont.
    Kramar från Fam. Ödling i Närke
  • KatastrofKatt

vackraste fjäril. jag önskar dig och din familj en fortsatt solig dag. oavsett var ni befinner er.
    kikar in senare ikväll.
    till dess, snusningar hjärtat.

• Wagram

Sander som vanligt en tanke over Atlanten. Present ar pa vag, mommer den inte fram i tid kan mamma och pappa forvalta den at dig lille Tille och se till sa att den kommer till nytta for ett annat litet barn som behover trost. Det blir som en present fran dig till honom eller henne. Kramar fran ett soligt och varmt Chicago!

• CORPSBRIDE

Hej lilla Tillegubben...nu är jag hemma igen ,så jag skyndade mig att titta till dig.Hoppas att din dag varit lugn och fin..det har min,men jag har längtat hem för att se hur du mår.Långa mjuka kramar från Elionor.

• Magnecyl

Hej Tille,
    här har det varit underbart vårväder och jag har varit ute på långpromenad med min hund.
    Läste nyss att du blivit smekt på pannan i flera timmar... det lät skönt.
    Du är allas vår lilla hjälte, du har din egen plats i så många människors hjärtan.
    Ibland har det känts som mitt eget hjärta ska brista när jag tänkt på dig men efter en stund när man läser vad din mamma skriver så blir man alldeles varm om hjärtat igen.
    Den kärlek som man ser finns runt dig såväl hemma hos dig, i Sundsvall, runt om i landet, andra länder och här på internet den är så stark, så stark.
    Jag gör som så många, många andra; jag tittar in här om stund igen och ser hur det är med dig och familjen.

All min kärlek.

Svar på tråden Tilles tråd