• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Bastians mamma
    Hoppas ni haft en fin dag tillsammans!
    Sov gott Tille!
    A Warm Tight Hug..., Cute Angels E-Greetings
  • Anne M
    God natt Tille lille.
    /Panda, och KatastrofKatt
  • ettem

Jag tänker så på er, och hoppas att ni har en fin kväll hela familjen.
    Tille är en otrolig liten kille, och jag är glad att jag fått "lära känna" honom genom din dagbok Therese. Kram!

• mamma69

jag tror alltid att det är sista natten , men er lilla lilla kille han är så stark så nu har jag nästan börja tro att han inte ska gå bort ( jag vet ju förstås att han ska göra det ) första dagarna jag var inne här var jag så rädd varje gång att han skulle ha gått bort, nu har det blivit tvärtom så jag får väl en chock nån morgon framöver. Tille är så fin och ni är otroliga som orkar dela detta med oss, ni har blivit en del i min och säkert i många andras liv.

Många styrkekramar till er och fjäderlätta snusningar på Tille...........
    Ha en trevlig påskafton.
    Nu ska jag ta fram tacotårtan och smaska lite...
    Hörs senare.

• zoffi

Ville bara säga att ni finns i mina tankar, hela tiden. Kan inte förklara det, men aldrig någonsin tidigare har något gripit tag i mig på detta sätt. Hoppas verkligen att natten blir bra och att du Tille lille slipper känna alltför mycket smärta. Änglarna väntar och ler mot dig, du vackra männskobarn...
    /Ann-Sofie

• malinmys

Vad skönt att komma ut i solen en stund! I dag har det varit riktigt vårväder! Det bästa på länge Hoppas er påskafton har varit fin!
    Kram Malin m fam

• Adde1

Hej Tille, nu är jag med dig igen.

Mysigt att moster har klappat på din panna.
    Hade jag varit där nu så hade jag gjort detsamma.

Har nu äntligen fått hem Catharina 4,5, don och hennes kompis sprang bort.
    Jag var jättearg, men tänkte på Tille så blev jag genast mycket gladare när dom kom hem.

Jag har lite mycke just nu, men jag återkommer, Tille kompis.

Ha det så brta ikväll hela familjen. Tille, du är min idol

• Adde1

Jag glömde ju fråga om Tille pojken fick solat lite.
    Har ni lika underbart väder som GBG?

• Smurflovve

God natt Tille, hoppas du får sova gott! Sjäv har min lille son vägrat att somna, inte förrän nu en timmes kämpande! Du är så fin Tilleman och vi tänker på dig konstant! Livet är som sagt orättvist. Men att sådana här sjukdomar skulle hoppa över små oskyldiga barn... Sov gott och dröm söta drömma! Många kramar från våran lilla familj.

• Sarasnaran
    Godnatt lilla vännen!

Många mjuka snusningar från oss.
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
Svar på tråden Tilles tråd