• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • lurksmulan

Mallan76: Den sidan verkar inte funka så bra just nu. Jag får inte upp någon text. Hoppas den kommer igång snart igen!

• Sessa82

Jag vet inte vad jag ska skriva...
    Finns inga ord som räcker till för att förklara något sådant....
    Mitt liv har stannat upp, sitter vid datan och bara väntar på att få veta hur Tille mår.... *gråter*
    Drömmer om den lilla starka underbara pojken..... förstår inte var han finner kraften...
    Kanske är det så att ERAN underbara familj ger han en massa kraft...
    Tänker på er... och Tille har en speciell plats i mitt hjärta...

Massor med kramar till er....

(Har önskat 2 låtar till er på rix fm)

• FiaL
    Läste artikeln... *gråter* Allt låter så fint när det handlar om Tille! Men jag kan inte sluta gråta när jag tänker på hur orättvist livet är!
    // Fia & ♡Rasmus♡
  • FiaL

Varför kan inte jag läsa Therese dagbok?? Det står att du skrev senast den 8 mars... men det verkar som att du skrivit senare...

// Fia & ♡Rasmus♡
  • FiaL
    Åh... märkte nu att det går om jag går in på "gamla" FL men inte i beta...

Skickar iaf en stor, varm & mjuk kram till Tille m familj!!!

KRAMAR
    // Fia & ♡Rasmus♡
  • Cicci0305

Plippi: Tack för tipset. Jag testar det.

• Plippi

Hoppas att ditt bad gick bra Tille ,du var ju så trött idag.

Satt en stund och tittade på alla bilder ni photoshoppat och då kom tårarna tillbaka. Vilken ljuvlig liten baby Tille är.
    Jag har tänkt mkt på vad ni Therese och Niklas säger, att han får det bäst om han snart får somna in. Bilderna säger det så tydligt tycker jag, för bara ett litet tag sedan var han rund och go, nu så liten och trött. Det är inte rätt, så ska inte ett barns liv vara. Jag beundrar er för att ni ser det, att ni sätter Tilles bästa före er önskan.

Jag kommer alltid att se dig Tille i min egen son, bara en dag yngre än du. Ni skulle nog gillat varandra om ni hade träffats. Puss på dig.

Svar på tråden Tilles tråd