• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Arctura

Vill bara tala om, att jag har er i tankarna dag som natt och varje morgon, går jag direkt in och läser Tilles tråd!!

Tänker på er!! Önskar att jag skulle kunna hjälpa er på nått sett, men det är ju omöjligt!!
    Ha en bra dag!!

/Cissi, Lucas och Nova från Östersund!!

• buzans

Mina allraste varmaste kram till er.
    Anna

• Solktt

Vad ni är tappra! Tille är en ljus som kommer att vara länge i mitt hjärta. Jag tror på ett liv efter detta så han kommer växa upp i andevärlden och vänta på er där. Där finns bara värme och kärlek! Gråter och tänker på er ...

• Trollunge06

Lille Tille,
    Idag skiner äntligen solen över oss i Sundsvall; jag och min lilla flicka tänkte gå ut och hämta några solstrålar till dig! Skickar sedan över dem till dig så att de försiktigt får smeka din lilla kind.
    Styrkekramar till er alla från oss.

• höna böna

låten jag önskade spelas nu men det kom ingen hälsning

• mludvigs

Åh Therese, läste just uppdateringen i din dagbok! Jag hade blivit fly förbannad om det ringde en massa folk hem till mig för att erbjuda olika 'häxpreparat' och damen som inte ville lyssna.... grrr.........

• lurksmulan

höna böna: Vilken låt var det då?

• lurksmulan

Nä usch vilken hemsk människa som hade ringt!!

• Sanders mamma 04

Blir irritert av å lese at enkelte plager dere med telefoner om kurer til Tille. Dere har jo godtatt at dere har go'gutten på lånt tid, og da syns jeg sånt er unødvendig. De har tydeligvis ikke kunnskap om sykdommen til Tille. Men enkelte utnytter alt. Synd at det er slik. Som om ikke hverdagen deres er tøff nok fra før. Stå på, og ignorer slike henvendelser! Ha en fin dag, og nyt tiden dere har med den lille søte gutten deres. Klemmer fra Norge

• Moa och Max

Fy 17 va ruttet utav den kvinnan. Aldrig någonsin ska man behöva höra sådana saker när man är i den situationen ni är i nu. Ni har ju inget val. Skulle de finnas något som skulle kunna bota han så självklart så skulle ni redan ha gett han det. Usch blir ricktigt asförbannad nu känner jag. HUR kan man bara komma på å skrika till er? Jäkla fruntimmer.

Svar på tråden Tilles tråd