• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nötkaka

JohannaAxelsson:
    känner det precis så. Hoppas på ett mirakel. Och det är som någon annan skrev att ibland så glömmer man att Tille bara har en kort stund här. När man ser hans pigga och glada ögon, när man läser om hans livslust så ÄR det jättesvårt att tänka sig att han inte kommer klara sig.

Sen kommer jag på dig och gråter igen.
    All den energi på bl a här på FL "borde" leda till ett mirakel, om ni förstår vad jag menar. Jag pendlar i mina känslor för jag vill ju inte att Tille skall lida och ha ont.

• Annica71

Bry dig inte om kvinnan som ringde dig. DU vet bäst vad som ska göras för och med Tille.

Styrkekram till dig.

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • madusa

följer denna tråden varje dag nu....
    vill bara att ni ska veta att jag tänker på er(tille m. familj)
    1000 kramar till er...

Lilla tilleman, mitt hjärta gråter,
    snart ska du tillbaka till himmlen, för att gud kallar sin vackraste ängel åter.
    Till en plats utan oro och smärta ,där du inte lider mer,
    du har öppnat mina ögon, insett hur mycket världen oss ger.
    Du har fått mig att inse att inte ta en dag för givet , att leva här och nu.
    En sann liten hjälte och kämpe det är du.

sänder en lätt puss på pannan till lilla Tille

• Lindonen

Hej,

Jag o min familj vill skicka styrkekramar till er familj, beundrar verkligen att ni klarar av detta, man kan inte hålla tårarna tillbaka.

Stoooor kraaam till er!!

Linda med familj

• Lizza

Nilwa: tack så jättemycket,jag e ju inne på betan jämt annars
    men jag blev helt paff när jag läste den senaste nu.vilken människa

*Min starkaste kärlek är till mina barn*
  • Maline

Vilken människa!!

Tänker på Tille och Liam ofta ofta..lillebror och storebror, de hade behövt få växa upp och bli stora ihop

Kramar

• Fröken Stålhand

Sänder några styrkekramar... Läste db... Vilka grymma människor det finns, ni om någon vet ju bäst när det gäller erat barn. Hade ni kunnat gjort honom frisk så har ni inte varit i denna situation...

Sköt om er!!!

• Nettan N

Blir så ledsen att det finns folk som ringer hem till er just nu. Och att de har mage att bete sig som den där kvinnan gjorde. Blir så arg.. och så otroligt ledsen för eran skull.
    Skickar en massa styrkekramar till er

• gurlie

Jag blir rörd av att er lille pojkes öde har fått så här många människor att bry sig, att bli så engagerade. Jag tror att vi är många här i Sverige, men tydligen också i andra länder, som lider med er och som fälller en eller massvis med tårar. (jag hör till den senare genren, därav huvudvärken) Jag kan inte förstå varför det ska vara såhär. Jag blir inte klok på världen och vad som sker. Tusen kramar från Lovisa & Robban och lilla Frode.

• mira24aug

Men vilken äcklig kärring! Jag tycker att det är beundransvärt att ni orkar svara i telefonen överhuvudtaget...Men det finns många knäppgökar också...Försök att glömma det. Kram till Tille och hans familj!

Svar på tråden Tilles tråd