• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Lilla loppan

Ständigt så fort man får tid vill man kolla hur det är med Tille, er son som blev allas lilla hjälte, Ni är starka det beundrar jag er för.
    Ville bara skriva några rader från en sång vi hade på våran sons dop.Som har berört mig mycket och det vill jag dela med mig av,
    Du är välkommen till jorden välkommen min vän..............du är välkommen hem.
    Jag lyssnar efter dina andetag så lätta likt en fjärilsvinge slga , jag skall alltid minnas den dagen jag skall alltid finnas här för dig.

• Pyris

Therse:
    Jag förstår...

Man tänker oftast, "jag skulle dö, om mitt barn dog." Så tänker även jag, men om jag tänker ett steg längre, så har jag 4 andra barn, som behöver mig, och skulle säkert behöva mig mer just i en sådan situation.
    Du säger det så klokt herse. Det fanns ett liv innan, det fiinns ett liv och det kommer att finnas ett liv efter, även om det kanske inte blir just det liv man trodde.

Kram

• Carre

Skickar massor med kramar! Du och din familj är hjältar i mina ögon. Gud må vara med er!

ps. var kan man läsa din dagbok Therese? kram!

• Klatermaja

Therese6699: jag förstod inte den här meningen ---> Hej alla, nu tycker jag att vi fokuserar på något annat. Alla får ha sina åsikter och det är helt okey. Jag förstår att vissa hade valt att hoppas... Syftade du på att smjag skrivit att jag int ekunde sluta hoppas, vill du att vi ska sluta skriva sådant för då gör jag det. Hoppas du inte blev ledsen för det *skämms*. Menade ju inget illa...

/Klatermaja
  • Therese6699

snurran: skriv ett meddelande till TillesPappaNicklas.

Vill bara säga att allt här betyder väldigt mycket för mig och faktiskt även när folk kritiserar för då måste man ju förklara sig och då måste man ju ta tag i varför man tycker som man tycker.

Nu måste jag fortsätta öppna all post. Har inte hunnit det än. Kramar på er alla!

Dagboken läser du i mitt krypin.

Kramar
    Theres4e

• mammatillpojkar

jag har svårt att tänka mej hur det är att ha ett barn som är så sjukt.. tittade på era bilder och det som förvånade mej var att han såg så himla glad ut på bilderna... njut av tiden ni har kvar, tänker på er och skickar massor av kramar!!!

• Ella79

Jag tror att hon menade att alla tar upp bla. vad dendär kvinnnan sa i telefonen. Nu släpper vi henne. Inget att ödsla energi och tankar på...

• Therese6699

Klatermaja: nej nej absolut inte... alla får hoppas och tro. Det jag menade för egentligen att vi inte skulle hoppa på varandra utan att alla måste få tycka det dom tycker.

Kramar
    Therese

• Ellisen

som för så många andra har er familj även för mig blivit "en del av vardagen", man vill hela tiden kolla hur det är med er och med lille Tille. Skickar många styrkekramar till er! Ni finns i våra tankar.

Svar på tråden Tilles tråd