• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Who am I

Vad är det som har hänt??
    Vem har ringt om vad?

• Trossens mamma
    Who am I skrev 2006-04-06 14:53:03 följande:
    Vad är det som har hänt??Vem har ringt om vad?
    Läs hennes dagbok i gamla FL. nån hokuspokus tant ha ringt å härjat elakheter. m.m
    *Stolt mamma och Ålänning*
  • Madde30

Kan någon ge mig länken till Therese dagbok för jag ser i hennes blogg att det inte är skrivet sen i mars!?

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • pinglanmadde

lilla tille finns i mina tankar hela tiden, numer!

massor av kramar!

• Carolinejosefine

Hej Tille-killen. Hoppas du har haft en bra dag idag. Vet du att idag så såg jag den första krokusen som hade tittat upp i rabatten. Önskar att jag kunde skicka den till dig så du fick se hur fin den är.

Vi tänker på dig!

Kram

Caroline

• Viggos familj

Jag bävar för den dagen då du skriver att Tille är i himlen.
    Jag vet att det är och kommer att bli så. Men man hoppas ändå.
    Beundrar Er styrka. Jag har aldrig känt något liknande. Är helt förkrossad.
    Ska hämta William ikväll.
    Kvällens saga kommer vara en berättelse om Tille,
    tända ett ljus och be om att Tille inte ska ha ont.
    Och hoppas att morgondagen är en bättre dag.

• Klatermaja

Jag vet att det sagts förr, men jag säger det igen: Lilla Tille du har uträttat mer än de flesta andra gör under ett långt liv. Du har förtrollat en hel värld med dit söta leende och dina vackra ögon. Jag vet att det inte tjänar något till att hoppas, men jag kan inte hjälpa att göra det ändå! 

/Klatermaja
  • LillemanTösa

Hej STOLTA STARKA Mamma Therese..så Full av KÄRLEK Du är...till Tille..

Du Älskar Tille sååå Mycket så mycket, så vissa missar det, de tror att Kärlek det är att Ha Kvar oavsett hur mycket lidande det än innebär..men du ..Du har Förstått och Vet att Kärlek..Kärlek det är ..att Släppa..fast det gör så ont så ont..KÄRLEKEN VINNER..
    Stolta Starka Mamma Therese så Full av Kärlek..
    KRAMAR OM DIG SÅÅ....

Svar på tråden Tilles tråd