Inlägg från: sambima |Visa alla inlägg
  • sambima

Scrapbooking2!

Jag vill också till USA och shoppa scrapsaker!

Månne Andreas och jag få jobb efter januari så vi kan börja på vårt USA-projekt. Hela resplanen är klar... he he... men jag måste lägga till några tusen kronor till scrapsaker också nu... spara mera!

• sambima

Garfield,

Det är tur att jag har noll på kontot nu, annars hade jag glatt shoppat vidare från USA!

Men om 12 dagar åker jag till Peking och det vore kul att ha pengar till den resan också! Jag längtar till korten också som jag ska ta där borta!

Försöker koncentrera mig på resan så jag inte tröstshoppar när jag drunknar i skolarbete.

Sambima

• sambima

Cia... det finns massor i Texas!

Ännu enklare om du kollar vilka butiker som finns i närheten av det stället hon åker till och förbeställer. Å finns ingen i närheten kan ju du beställa och be dem skicka det dit hon finns. De är inrikes porto då ju och en stor skillnad.

Då behöver inte din mamma virra runt i affären - bara ta med det du vill ha!

• sambima

Garfield, jag såg din konversasion på yahoo... jag vill också, har plockat i papper i kundkorgen... huga...! Men JAG SKA INTE handla! Har inte ens fått best. fr lifetime!

Ja, det ska bli skönt o komma ifrån och vara på ett helt nytt spännande ställe! Gissa om kameran kommer vara framme hela tiden!

Jag ska äntligen få se och gå på Kina Muren, se Ming gravarna och allt!

• sambima

Garfield, ingen fara!

Måste kunna köpa kattmat också resten av månaden

Räknade ut att dollar kursen var på ca. 7,12 när jag beställde. Det ärjag otroligt nöjd med! Portot 102kr... helt ok, för då har jag handlat ca. 50 papper varav det mesta cardstock.

Jag längtar nu, har handlat mycket embellishments o stämplar i höst men inget papper så är mina reserver slut här med.

• sambima

Lamilla: Du behöver inga verktyg för brads!

Det är piggar på baksidan av bradsen som du bara särar på baksidan av pappret när du har trätt igenom.

Så det enda du behöver för att fästa är något som gör hål i pappret. En skärkniv funkar utmärkt.

Till eyelets behöver du däremot lite verktyg, men dem kan du köpa i scrapbookingaffärerna du beställer ifrån.

• sambima

Lamilla o andra intresserade:

Jag har lagt upp länkar till affärer som jag handlar hos... kanske glömt några men då uppdaterar jag när jag minns igen.

• sambima

Det osm är bra med addicted är om man behöver en massa cardstock så har deras cardstockpaket bra priser. Det bästa är att de har fast portoavgift - då kan man beställa många paket.

Sambima

• sambima

Lamilla!
    Du får skylla dig själv som frågar, he he....

Du har ju beställt fr en massa andra affärer redan ju!

Hi, hi så var jag i början också... man behöver ju mkt, annars är det inget kul o leka! Upptäckte ju hur kul stämplar kan vara i scrapbooking så där brände jag ca. två tusen nu i höst, bara på stämplar... jag hoppas att jag inte upptäcker fler nya grejer... uj uj...

Du kommer sätta skräck i din brevbärare när alla de där paketen ska lämnas till dig!

• sambima

Njae... pp sköter min QK!

Gör väl nån gång till kort, men jag använder inte pp's i scrapbooking. Beror iofs vad man räknar som PP's... har märkt att det kan va lite olika definitioner vad PP är.

I ett am.forum så sa några tjejer PP om mina tags o dekorrutor...

Svar på tråden Scrapbooking2!