Scrapbooking2!
7 gypsies finns nog i paket också, fast jag vet inte varifrån. Jag har alltid köpt papper styckevis.
7 gypsies finns nog i paket också, fast jag vet inte varifrån. Jag har alltid köpt papper styckevis.
Alltså - det finns nog inget som heter orginal när det gäller LO:s. Allt som man gör har ju i princip ngn annan gjort innan, fast lite annorlunda. Fast man inte CASE:ar medvetet så har säkerligen ngn annan gjort det tidigare.
Men jag skulle bli smickrad om ngn tyckte om min LO tillräckligt för att göra en själv.
Månsi
Av ekonomiska skäl scrappar jag vardagsalbum, kattalbum och barndomsbilder i A4.
Mitt resealbum är i 12*12 men det har jag just börjat med.
När jag är klar med skolan och får ett jobb kommer jag att gå över till 12*12 med vardagsalbumet också.
Alla papper jag köper är i 12*12 så skär jag till dem till A4, då får jag mkt papper över för fotomattor, dekorationer, kort osv.
Sambima
Hörrni!!!
Dollarn är SUPER LÅG just nu! Jag skickade iväg en pappersbeställning igår!
Passa på ni med!
Sambima
hi hi roligare att va här än plugga!
Kram Flamman!
Spara iaf de sidor som du gjort om er två, för det är ju minnen ändå, delar i hela ditt liv sen!
Ja, receptbok låter jätte bra. Att ha nåt att pyssla med om du har scrapstop just för tillfället.
Sambima
Hannie:
Du kommer att få en senare bekräftelse. Jag väntar själv på den, handlade papper i fredagskväll och väntar spänt på fraktkostnaden.
Sambima
Hannie, jag har alltid fått inom fem dagar fr att de skickar ut. Hoppas bara att det inte hamnar i tullen! Då tar det längre tid.
Sambima
Lindisen, det verkar alltid vara så med dreamcotage tyvärr.
Därför har jag aldrig beställt fr dem. Men de har mkt fina saker, och jag är glad att de kom till Örescrap så att jag kunde handla direkt där.
RING! Säg att du mejlat ett antal gånger och att du vill ha dina saker bums! Å portofritt får du ta och kolla också!
Lycka till, Sambima
Lindisen, det värsta är nog, som jag uppfattat fr andra är att de aldrig verkar svara på ens mejl, är man internet företag så förväntar man sig det.
De var super trevliga på Örescrap och jag hoppas att de komer igen, men ja, de flesta som haft problem hade blivit mkt gladare om de bara fått svar på sina mejl.