Inlägg från: sambima |Visa alla inlägg
  • sambima

Scrapbooking2!

*suck!

Lifetime tar inte emot mitt VISA fast jag handlat med den super många gånger förr! grrrr

Nu har ju dollar åkt upp lite o den var så låg när jag handlade...*suck det var ju för dolalrkursen som jag handlade!

• sambima

Hannie och Millface

Nä, jag bad dom försöka igen och nu i eftermiddags fick jag ett mejl om att det gick igenom! Konstigt!

Jag skriver inte mellanrum när jag skriver inte mitt kortnummer så det var väl nåt annat som krånglade.

Portot blev 15,3 dollar och jag handlade enbart papper för 25 dollar. Jag får minst 45 papper om jag minns rätt så det är ett bra pris tycker jag.

• sambima

Lindisen

Det är iaf bra att hon skrev nu och att du får dina varor snart.

• sambima

Lamilla, ja jag har handlat från dem flera gånger tidigare och det har alltid gått bra med mitt VISA.

Jag gillar dem också, jätte trevliga att ha o göra med så jag kommer att återkomma!

• sambima

Garfield! Det var länge sen!

Jätte fina julkort! Ska också sätta igång snart, bara jag blir klar med ett PM nångång!

• sambima

Jätte fin LO Lamilla! Så mysigt att du tog med hennes fotavtryck! Man får verkligen BB känslan!

• sambima

Cia

Din mamma kommer bli jätte glad för det kortet!

Känner jag månne igen öljetterna?!

Sambima

• sambima

NU har jag äntligen scannat och lagt upp lite nyare LO:s.

Akvarelle (jag vet att det är utan E på slutet) är den nyaste - bakgrunden har jag gjort genom att leka med MM Paint set Harvest - det var suuuuper kuuul! Sen stämplade jag med MMs foamstamps - rubriken.

Resterande LO:s gjorde i somras och tidig höst. Sen har jag inte scrappat mer LO:s. Har ingen inspiration till det just nu.

Välkomna in o titta!

• sambima

Nu har jag lagt in fler LO:s.

På den med Luffe (luffe_green) kan ni se att jag har använt mig av quickkutz figurer: mini tags, tag och mapleleaf.

Sambima

• sambima

Roligt Garfield! Varifrån beställde du?

Jag kunde heller inte hålla mig så jag beställde fr Lifetime en hög med papper. *längtar

Svar på tråden Scrapbooking2!