Inlägg från: sambima |Visa alla inlägg
  • sambima

Scrapbooking2!

Lisabettan

Jag scrappar i A4, av ekonomiska skäl, och då anv. jag Esseltes deluckse (inget ecks på tangentbordet) plastfickor!

Men jag har faktiskt ett resealbum som är i 12*12 och då kommer jag att köpa album och plastfickor från Making Memories eftersom de är sååå snyga och jätte bra kvalite. Då kommer jag att beställa från USA iom att det är mkt billigare där.

Jag tror att det finns en hel del scrappare nu i norra sverige... sen är norra sverige rätt stort... men Umeå tror jag ligger bra till för träffar mm. bli medlem i ngn scrapgrupp på groups.yahoo.com och sök andra som bor däruppe.

• sambima

Jozebelle, ok. Tråkigt att du blev avskräckt eftersom man kan spara mycket. Men å andra sidan så behöver våra svenska affärer mkt stöd för att bli större och få bättre priser så!

Jag ska till Papprika en snabbis på tisdag och shoppa LIIIITE bara. Eftersom jag kommer att vara i Sthlm för att göra intervjuer till min uppsats... hoppas iaf att jag får tid över till Papprika. Skulle vilja till Dekor unique också och handla baspapper, men tror inte att jag har den tiden.

*Think, think....

• sambima

Vad jag vet så är Sakuras pennor syrafria - allihopa alltså.

Jag har heller inte så långt till Panduro om ni behöver nåt. Säg bara till!

• sambima

Hannie, jag älskar mina. Jag började med svart, vit och har utökat med andra färger nu. Det är bara å ta några pennor i taget så... fast min vita är snart slut...

• sambima

Japp! Grå finns, har den också

• sambima

Kunde inte låta bli att lägga in 3 bilder på mitt scraprum (vår).

Det är ett inneförråd eg. som jag tömt - nu har jag iaf 2,5-3 kvm2 att scrappa och stöka i .

Det är litet, men bara mitt!

• sambima

Hannie

Hrm... det är nystädat, annars ser det inte ut så där. Men jag gav förra veckan ett löfta att städa efter varje LO el kort så att det hålls någorlunda städat. Känner att jag får mer praktiskt runt än sitta o va frustrerad över stöket. Synd att inte resten av hemmet är så rent.

Hängmappar är billigare att köpa i kontorsaffärer. Jag har en snäll scrapkompis här som lånade mig alla de gula mapparna! till jag har råd att köpa fler själv.

De är A4 mappar så de sticker upp, men jag gillar att de sticker upp för jag kommer åt dem lättare. Å så orkar jag inte skarva så de blir 12*12

Hrm, vilka förvaringslådor? Har garnlådorna dem som är genomskinliga. Sen har jag några för stämplar och stämpeldynor, en grön platt låda med MM metalldekor... tja, en massa skräp också som jag inte förmår slänga heller...

God natt! Dags o sova för mig med!

• sambima

Lamilla, mysigt! Jag gillar rubriken jätte mycket och hur du an. ribbons till bården! Är det från MM?

• sambima

Bambigirl

Mappsystemet kommer från IKEA och kostar bara 149! Helt toppen!

• sambima

Hannie, de är proppfulla och jag behöver två till! Men jag får inte det att gå runt ekonomiskt just nu med garnlådor så jag har två stora fryspåsar fyllda med garn... kanske jag kan användaupp lite garn o då bara behöva köpa en låda?!

Svar på tråden Scrapbooking2!