Inlägg från: sambima |Visa alla inlägg
  • sambima

Scrapbooking2!

Jag har inte just så att jag matchar bazzills monos och trios... men jag försöker hitta!!!

Jag älskar också MM's band - jag har antique, röd, blå och svart/vit och de är så fina. Har inte kunnat hitta så fina sorter i sverige ännu. hoppas göra det snart. Vill inte bara ha garner i mina LO.s

• sambima

Jag fick mina papper från Lifetime idag! Jipppiiii... 52 st nya papper att dregla över!

Hannie, jag ska på stan senare i veckan, ons eller torsdag, vilka färger vill du ha om jag ska handla med mig pennor? Vill du ha glitter eller utan glitter och reservfärger om dem du vill ha skulle vara slut!

• sambima

Hannie!

Klart att jag hjälper till, jag fick hjälp när jag började och bara irrade runt bland alla saker! Vi hörs via mejl då.

• sambima

Superkul Jozebelle! Det är min dröm också att få ett eget scraprum! Men det ligger långt i framtiden...

Hannie, ska kolla banken senare ikväll... Men det var alldeles för mkt!

Sambima

• sambima

Åh.... nu ska jag till Stockholm och göra intervjuer!

Jag hoppas verkligen hinna en sväng till Papprika, Lagerhaus och Panduro!

Hannie, om jag hittar i hinner till Panduro i Stockholm så köper jag med dina pennor, men jag hinner nog inte posta dem idag.

He, he... Jag glömmer nästan bort syftet med min Stockholmresa!

Ha en bra tisdag alla!

• sambima

HEMMA!!!

Vad ni har varit produktiva och mejlat! Japp! Jag hittade igen till Papprika och var där en 30-40min och bara njöt... och pratade med Malin och Maria som driver stället. De sponsrade ju Örescrap som jag ordnade i okt. och de kommer antagligen till träffen i april-05.

Jag köpte papper för 150kr... brrr... hade fått mer fr USA men men... måste stötta Papprika också

Det bästa köpet är boken:

Designing with words --- Många av tjejerna som gjort bidrag till boken är designers på 2 peas... och alla andra är typ urkända och sååå bra. Jag älskar redan boken och har en massa nya ideer. Kan säga att jag behövde en påfyllning till inspiration med tanke på min scraptorka i höst.

Sen gick jag bara lite vilse... så jag missade mitt tåg och fick ta en senare... men jag hittade till Lagerhaus - det var inte scrapsaker jag var ute efter där utan julklappar. Men jag hittade bara en överaskning till min kompis som hon ska få imorgon.

Ja... måste säga hej till katterna... de tittar surt på mig att de inte fick vitamingodis utan jag bara kastade mig över datorn....

• sambima

Kul att du hittat hit KajsaLisah

Priserna är ungefär demsamma överallt i Sverige. Men jag kan rekommendera Papprika eftersom de är så snabba och har fast porto pris - då kan du beställa tunga saker också med papprena som ju ändå går som stora brev.

• sambima

oooh! Jag har 108 nya papper som väntar på mig hos en kompis! Det är en best. fr Örescrap där vi fick köpa ett stort paket (kommer inte ihåg märke eller nåt) för 325kr... 108 papper. Det var ett bra erbjudande för att vara i Sverige så jag passade på!

Undrar om jag orkar ta mig iväg till henne och hämta idag?!

Ska ju eg. plugga....

• sambima

Bad du dem skriva ner värdet Joanna? För det är ju en suma som en tulltjänsteman skulle lkägga märke till.

Enda gången ett paket fr USA var sent var när det fastnade i tullen. Men jag känner andra vars paket åkt runt lite och inte hamnat i tullen Så jag håller tummarna för att det ville turista lite.

• sambima

Aha, men jag ber dem skriva värde, fast mindre än det aktuella.

Har just visat Andreas de papper som jag fått av honom - han blev mkt förvånad att jag plockade fram mer och mer papper!

Räknat ut att jag denna vecka fått ca. 200 nya papper! Nu ser min rullvagn fylligare ut. På kortet är stackaren alldeles tom och "fryser". Hoppas nya papprena värmer den!

Svar på tråden Scrapbooking2!