• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Tin o Trolls mamma

Hej Johanna! *vinkar glatt* Välkommen till FL! Roligare än BT, i alla fall när man redan är gift..

Kram, Ekorren Fagerlund!

• lata kocken Johanna

även om man inte är på väg att skaffa barn? ;)

men scrapbooking och stämpling är kul oavsett vad man har för teman så det är ju aldrig fel :D

satt och kollade lite här på FL förut det finns ju mängder med saker som man andrig hört om förut...

• Tin o Trolls mamma

Även om man inte försöker skaffa barn.. Fast vi försöker ju iofs, men ändå! Tyvärr kom Tant Röd på besök idag.

Usch, igår beställde jag kopior på mina digitalbilder för 400:- nästan! Tänkte börja fuskscrappa lite. Nu är det bara papper och dekorationer som saknas.

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

VAAA? Jag beställde från Expert Digicenter som jag brukar och då kostar 100 st, en del med dubbla kopior + förstoringar nära 400. Har du adressen till Siba?

Ekorren.

• lata kocken Johanna

ja det är den länken som jag klippte in - klicka på hundrapack så är det bara att välja :)

• lata kocken Johanna

fast man måste låta den installera ett litet program men det går fort - och har inte stört min dator iallafall

förresten - Redigerar ni bilderna innan ni framkallar dom?
    jag har gjort det ett antal gånger och vissa blir superbra andra inte riktigt lika bra men helt ok....

• Tin o Trolls mamma

Jag måste installera ett redigeringsprogram.. Vill ha svartvita/gråskalebilder, men det går inte mitt nuvarande fotoprogram med på..

Ekorren.

Ps. Johanna, såg länken nu! Lite seg ekorre såhär på kvällskvisten. Ds.

• garfield

JAg redigerar en del kort och en del inte. Ibland är det skoj att ändra till svartvitt eller sepia. Eller göra så att endast en del av kortet är färgat!

• jannice

Hejsan hoppsan

Har nu setat och scrappat två LOs till mitt grav.album!
    Det saknas dock text till UL sidan...Ska stå "MIRAKEL" under den vänstra bilden...

Finns i mitt galleri.........
    Nu ska jag nog ta en kvällsuppiggande promenad!

// Jannice

Svar på tråden Scrapbooking2!