• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • bubbu

Garfiel:
    Sätt du då in resten av foto i vanliga album??

• bambigirl

Hittills har jag använt alla kort som är någorlunda bra i mitt bröllops album. Men jag knäpper inte så förfärligt mkt kort heller....

• sambima

De allra viktigaste minnekorten tar jag till scrapbooking men de som ändå är fina och som jag vill behålla stoppar jag in i vanliga album - vem vet - jag kanske kommer på att de kan användas på ett bra sätt också?!

• garfield

Så fort jag får korten sätter jag in dem i ett sånt där flip album sen så scrappar jag dem som är bäst....

• Lindisen1

Hej alla duktiga tjejer!

Har ni bra tips på någon sida med gratisfonter? Gärna i skrivstil eller gammeldags romantisk stil!

Kram på er!

• Tjej 1975

Hej, hej!

Kunde inte hålla mig... fick lov att beställa mer grejer från Dreamcottage. Och nu hittade jag grejer jag vill ha från Scrapbook etc. ÅÅÅHHH... vill beställa mer!!! Får nog lov att vänta tills nästa lön.

• garfield

Tjej 1975
    Du kan nog räkna med att en stor del av din lön kommer att gå till sb när du väl är fast... Jag har inte köpt nya kläder på en evighet. Prioriterar papper

• lata kocken Johanna

enbart för den här tråden har jag reggat mej på FL :D

inga ungar i sikte än iallafall ;)

måste fråga - handlar ni bara från sverige?

• garfield

Hejsan Lata kocken JOhann!
    Tycker jag känner igen dig från BT?! Använde en del av dina recept på vår buffe!
    Jag handlar nästan uteslutande från USA eftersom det är så mycket billigare.

• lata kocken Johanna

jajamen visst är det jag :)

jag la upp några få av mina kort och delar av den enda lilla scrapbook jag gjort hittills i mitt krypin...

beställde min första 12x12 bok från addicted på rea... så jag ska testa och se om det blri nå bra så fort jag fått den

Svar på tråden Scrapbooking2!