• Santos

Halal-slakt!

Ni som inte klarar av filmer med läskigt innehåll vänd om...

Är det inte ungefär så en halalslakt går till. Förutom på ett slakteri och att dom är vända åt ett speciellt håll och någon säger något ?

www.yourfilehost.com/media.php&file=poorgoat.wmv

Har läst av muslimer här på forumet att det är den mest humana slakten. I Mina ögon ser detta inte humant ut någonstans. Stackars stackars djur som måste utsättas får sånt här..

Fy skäms!

• Svar på tråden Halal-slakt!
  • smurfpinglan

marina
    nä som sagt det finns trådar för dem som vill diskutera israels terrorism.

• Lisapunktse

Det är ju faktiskt inte bra att äta kött överhuvudtaget. tittar ni inte på "du är vad du äter" :)

• smurfpinglan

Lisa
    hur menar du då? Man blir väl inte fet av kött?

• Halal

Smurfpinglan

''Hellre terrorist än självmordsbombare för längre än så kan man inte sjunka. ''

Hor ju inte till amnet egentligen och borde inte kommenteras, ber darfor TS om ursakt att lagger ett inlagg om detta, men jag blev bara fundersam...skramd kanske ar rattare ord...

En sjalvmordsbombare tar sitt liv en gang, en terrorist fortsatter att ta liv kontinuerligt...'att foredra'...jaha...
    Jag har INTE sagt att jag foredrar det ena eller det andra nu, fore nagon kommer springande med stora skyltar - jag kommenterar bara Smurfpinglans resonemang, och blir skramd...

• marina81

"Hellre terrorist än självmordsbombare för längre än så kan man inte sjunka."

Jag kan inte se hur det ena skulle vara bättre än det andra.

• Sobi3

smurfpinglan

"Hellre terrorist än självmordsbombare för längre än så kan man inte sjunka."

Precis, längre än så kan man inte sjunka när du nu erkänt i ett familjforum att du stödjer terrorism.

• smurfpinglan

sobi3
    eller hur, precis som du gör smutskastar vissa folkgrupper och kallar dem terrorister när vissa är minst lika duktiga på att ta oskyldiga liv. En eloge till er som står över terrorister

• Sobi3

smurfpinglan

För mig är det terrorism det Israel praktiserar mot obeväpnade palestinier dagligen vilket du stödjer, och längre än så kan du inte sjunka enligt dig.

• smurfpinglan

Sobi3

Haha ja du undrar vem som stödjer terrorism här, jag stödjer mitt land som vi judar alltid bott i samt blivit tilldelade,och i så fall är alla muslimer självmordsbombare eftersom att du så gärna pekar ut vad folk är och inte är utan någon som hellst aning. Undrar vem som förtrycker vem egentligen
    tack för ett gott skratt du givit mej

• marina81

så länge folk inte kan samsas ens här på fl  så kommer det aldrig bli fred i Israel/Palestina. *suckar*

Svar på tråden Halal-slakt!