Sobi3
Chana Chana , det var inga bråk alls i diskussionen. Det var en vanlig diskussion men jag antar att du är kanske lite extra känslig som tror att den som inte gillar Israels terrorism bråkar och tjafsar. Det enda jag och de andra gjorde är att vi lagt fram fakta, du blev sur och lämnade diskussionen. Det var allt. Du frågar varför jag inte kommer till din tråd och talar om vad jag tycker skulle vara bra för lösningar för bâda parter? Jag skrev vilka lösningar i den ursprungliga tråden men det verkar ingen ha lagt märke till.
1,
Hur kan du utrycka dig sâ här:
Det var en vanlig diskussion men jag antar att du är kanske lite extra känslig som tror att den som inte gillar Israels terrorism bråkar och tjafsar.
Nu fâr du väl ändâ lägga av
2,
Det enda jag och de andra gjorde är att vi lagt fram fakta, du blev sur och lämnade diskussionen.
:Jag blev absolut inte sur jag respekterade dina âsikter. Jag ville inte fortsätta diskussionen sâ jag ville hitta eventuella lösningar inte vems fel det är!
Hur ska man uttrycka sig för att du ska förstâ?!
3,
Jag skrev vilka lösningar i den ursprungliga tråden men det verkar ingen ha lagt märke till.
:Dina lösningar var inga lösningar fôr bâda parter, det âr det jag vill hitta. Nja jag kommer kanske inte att hitta det men det ver det jag ville med den nya trâden.
Den nya trâden verkar inte intressera dig sâ ingen kan tvinga dig att komma dit DU GÖR SOM DU VILL och det som känns bäst fôr DIG.
Det var allt för mig!!! Vill absolut inte att det ska bli nâgra missförstând här.